LOADING

Type to search

„€œVreau o țara ca afară” – De ce târgurile internaționale au impact imediat asupra vânzărilor?

Analiza Studiu de caz

„€œVreau o țara ca afară” – De ce târgurile internaționale au impact imediat asupra vânzărilor?

admin iun. 19, 2012
Share

Nu este un secret că marile companii de print participă la târgurile internaționale de profil nu doar pentru a prezenta cele mai noi modele de echipamente și aplicațiile acestora, dar, mai ales, pentru că astfel de evenimente sunt o reală oportunitate pentru a genera vânzări în perioada care urmează târgului. Chiar dacă în România se vorbește foarte mult despre faptul că acum clienții stau mult pe gânduri înainte de a lua decizia de cumpărare, există și exemple pozitive, așa cum ne-a mărturisit domnul Cornel Păuna, Managing Partner al Dacora Print, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de imprimare large format.

Prezent în fiecare an atât la târgurile locale, cât și la cele mai mari târguri din străinătate, cu stand propriu sau prin intermediul partenerilor, brandul Epson a atras anul acesta atenția la târgul de la Drupa prin numeroasele modele noi, deja prezente sau care urmează a fi aduse și pe piață din România. A atras însă mai ales prin faptul că soluțiile de tipărire propuse rezonează cu cerințele pieței, fapt demonstrat de faptul că Dacora Print, devenit de curând distribuitor al echipamentelor Epson outdoor, a încheiat în urma prezenței la Drupa 6 contracte și alte 3 acorduri de principiu pentru Epson SureColor SC-S30610 și Epson Stylus Pro GS6000.

€œ„Ne bucurăm că asocierea cu brandul Epson se dovedește un parteneriat de succes care crește constant, punând alături expertiza echipei Dacora Print în a acorda servicii de cea mai înaltă calitate și fiabilitatea și costurile de exploatare extrem de avantajoase ale echipamentelor Epson. Prezența la Drupa ne-a asigurat contactul cu numeroși clienți potențiali care au avut posibilitatea să vadă imprimantele la lucru, să se convingă de caracteristicile tehnice excepționale ale acestora pentru a lua ulterior cea mai bună decizie de cumparare”, a declarat domnul Păuna.

Continuând succesul modelului pentru imprimare outdoor Epson GS6000, la Drupa a fost prezentată noua imprimantă cu patru culori Epson SureColor SC-S30610. Acest echipament oferă o flexibilitate crescută pentru tipărirea de materiale POS, display-uri, semnalistică și aplicații de decor. Imprimanta este dotată cu capul de printare Epson TFP Micro Piezo și folosește noile cerneluri UltraChrome GS2. În plus, noul SureColor SC-S30610 are cele mai mici costuri de explotare și cel mai mic consum de energie din categoria sa,€“ de până la șapte ori mai scăzute în comparație cu cei mai importanți concurenți.

În cadrul târgului au fost expuse și cele mai noi modele de 24-26 inch din seria Epson Stylus Pro, care folosesc cerneluri pe bază de apă, ideale pentru utilizarea în domeniul prepress, pentru proofing în-house în cadrul agențiilor, pentru producția de short-run displays sau de machete de ambalaje.

€œEpson a prezentat, de asemenea, noua generație de cerneluri UltraChrome GS2, fără miros și fără nichel, destinate imprimantelor SureColor adresate domeniului semnalisticii. Ca o extensie a cernelurilor UltraChrome pe bază de apă, Epson a dezvoltat UltraChrome D6, un sistem unic de cerneluri cu șase culori destinate laboratoarelor digitale Surelab. Pentru zona de ambalaje, Epson a lansat cerneluri UV.

„Este important ca brandurile de printing să vină cu soluții noi, eficiente din punct de vedere al costurilor, capabile să servească nevoilor unor aplicații și verticale diverse. Chiar și în perioade de recesiune există cerere din partea clienților, iar posibilitatea de a vedea în funcțiune toate soluțiile de printare pe care le propune un brand, așa cum se întâmplă la târgurile mari, este decisivă în a alege echipamentul potrivit pentru afacerea pe care o dezvoltă un client. Sper că și în România să vedem adoptat cât mai eficient acest model la târgurile de profil”, a concluzionat Cornel Păuna.

Tags:

Leave a Comment