LOADING

Type to search

10 trenduri în packaging design pentru 2018

Analiza

10 trenduri în packaging design pentru 2018

admin feb. 9, 2018
Share

Packaging-ul nu mai este un domeniu care să aibă relevanță numai în relația pe care consumatorul o are cu produsul în magazine. Mediul online este din ce în ce mai mult un spațiu al cumpărăturilor și chiar dacă interacțiunea cu produsul este una virtuală, felul în care ambalajele își schimbă înfățișarea este dictat de percepțiile pe care coinsumatorii și le formează din ce în ce mai mult în mediul on-line. Designul de ambalaje evoluează în fiecare an pentru a răspunde nevoilor și dorințelor noastre în schimbare. În prim-planul acestor nevoi și dorințe este încrederea noastră în comerțul electronic. Refacerea experienței vizuale pe care suntem obișnuiți să o avem în magazine se poate dovedi destul de dificilă uneori, dar rezultatele sunt promițătoare. Publicația 99designs.com a alcătuit un top al trendurilor anului 2018 în ceea ce privește designul de ambalaje.

1. Simplitatea

Designul minimalist s-a instaurat de ceva timp între opțiunile designerilor. Less is more este propoziția din ce în ce mai des auzită atunci când se caută rețeta succesului. Deși poate părea oarecum abstractă și primitivă, implementarea ei la nivelul de bază al interacțiunii cu produsul ne ajută să accesăm partea noastră intuitivă.
Cea mai grea parte din procesul de a face un design minimalist este găsirea de simboluri și semne pe care mulți oameni să le poată înțelege sau să se refere la acestea. Odată ce simbolul a fost găsit, mesajul este explicat cu câteva cuvinte. Viitorul va aduce, cel mai probabil, produse de pe ambalajul cărora cuvintele vor lăsa locul simbolurilor grafice.

2. Culori pastelate

Notele feminine vor ionfluența designul de ambalaj în 2018, iar acest lucru va adce în lumina reflectoarelor culorile pastelate, care se simt ca o reacție naturală la culorile hiper-stimulatoare și explozive pe care le-am experimentat. Aceste nuanțe vorbesc cu o altă latură a consumatorilor, una mai dispusă la nuanțe, la aplicarea unor alte criterii în alegerea. Ambalajul care urlă vizual, va fi mai puțin băgat în seamă față de unul care îi șoptește o promisiune clientului. Saturația redusă face pastelurile o alegere excelentă pentru crearea unui efect oferă produselor o aură sinceră și caldă, care este tradusă într-un mesaj plăcut și primitor pentru potențialul client. În loc să fie grăbit și orbit, pentru a privi, a atinge, a mirosi sau a gusta și a cumpăra în cele din urmă, clinetul este sedus. Aceste nuanțe ușoare ne reamintesc că culoarea este lumină și că lumina este energie. Iar energia pe care o materializăm are un impact.

3. Doodle-urile

De la 9 ani până la 90 de ani, orice client a interacționat cu aceste desene jucăușe și vioaie care populează Internetul. Adulții se referă la acest tip de desen liber, deoarece ne amintește de copiii energici, fericiți, norocoși care au fost odată. Un doodle bun poate să îți schimbe starea de spirit imediat. Când sunt văzute pe ambalaje, doodle-le pot transforma un produs într-un univers distractiv. În plus au un mod minunat de a descrie ce se află în cutie. De multe ori zâmbim înainte să atingem produsul.

4. Posterele de film

Totul este entertainment. Conceptul a pătruns adânc în conștiința consumatorului de azi. Show-urile de televiziune sunt centrate pe infotainment, startegiile de educație vorbesc de edutainment. A ne păstra distracția este jocul! Ce modalitate mai bună de a face acest lucru decât prin evocarea aceleiași atmosfere și narațiuni ca posterele de film, care pot fi la fel de respectate ca și filmul în sine. Posterul unui film este un vehicul care transportă consumatorul într-o poveste care devine intim legată de produsul în sine, creând o identitate inconfundabilă.

5. Spune ce ai de spus.

Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a trimite un mesaj clar și răspicat despre ceea ce reprezintă produsul dumneavoastră, atunci ambalajul trebuie să fie un suport pentru mai mult decât sloganul produsului. Cuvintele sunt o modalitate excelentă de a crea creativitate cu mesajul pe care îl aduceți. Fie ca este amuzant sau serios, un mesaj clar va funcționa atâta timp cât este într-un font sans serif îndrăzneț și ușor de citit. În combinație cu o alegere înțeleaptă a culorilor, produsul dvs. va face cu siguranță o stropire.

6. Forme și materiale spectaculoase

Pentru cei care cuvintele sau culorile sunt doar accesorii ale ambalajului, dar forma și materialul sunt cele care au ceva de spus în interacțiunea cu consumatorul, 2018 pare a fi anul norocos. Viziunea lor pare a fi împărtășită de din ce în ce mai mulți producători și consumatori. Dacă veți pune produsul într-un ambalaj care îl leagă fără dubii de sursa naturală a produsului, atunci singurul lucru care mai trebuie pus pe ambalaja este logo-ul produsului. Această metodă demonstrează atenția și ingeniozitatea pe care produsul dumneavoastră le aduce pe piață.

7. Vintage

Nu poți merge mai departe fără să îți cunoști. Trecutul este înrădăcinat în actuala noastră realitate colectivă, motiv pentru care designul vintage este apreciat de din ce în ce mai mulți oameni. El ne oferă un pic din ceva care rămas în urmă: o parte esențială a culturii sau a amintirilor noastre. Acesta mai face apel și la o modalitate eficientă de a demonstra dedicarea la un anumit nivel de calitate, probabil neschimbat de la începutul produsului, decenii sau secole înapoi. Vintage este o poveste despre tradiție, respect și pasiune, elemente care rămân în viață – din punct de vedere al designului – prin structura organizată, detalii dense și identitate puternică și durabilă.

8. Fotografii

Fotografia a fost întotdeauna strâns legată de design. Mesajul vizual complex pe care o fotografie îl transmite are puterea de a-i atrage atenția consumatorului. De asemenea, oferă designerului libertatea de a crea cele mai surpinzătoare combinații. O fotografie poate aduce, de asemenea, o mulțime de ordine în compoziția unui pachet (este ușor de văzut de ce fotografia este destul de mult mereu pe trend).

9. Efecte holografice

O imprimare holografică poate transforma obișnuitul în extraordinar. Adâncimea, trei dimensiuni și o gamă variată de culori adaugă eleganță și valoare pentru orice ambalaj. Efectele holografice pot crea texturi metalice, de plastic sau de hârtie, care aduc luminozitate și fidelitate oricărei compoziții.

10. Degarde-uri strălucitoare

De la apariția designului simplu, degrade-urile de culoare au rămas în umbră, așteptând momentul potrivit pentru a se întoarce. Acum, folosirea acestor efecte este gata să își spună un nou cuvânt. Vedem degrade-uri mai multe și mai colorate, adăugând adâncime și formă la proiectarea pachetelor.

Tags:

Leave a Comment