Analiza

5 sfaturi utile pentru câștigarea potențialilor clienți

• Bookmarks: 22949


Afacerile sunt ca un joc între companii, iar pentru ca jocul să fie interesant și profitabil, este foarte importantă relația cu clientul. Cu cât o companie e mai interesată de ceea ce își dorește clientul, cu atât se va distinge mai tare de competitori și va avea mai mult succes pe piață.

Iată 5 aspecte de care e bine să țineți seama când faceți o ofertă:

Clientul nostru, stăpânul nostru

Lansarea unei cereri ocazionează obligatoriu un dialog între cumpărător și vânzător, de aceasta depinzând îm mare măsură succesul tranzacției. De regulă, clientul nu este interesat numai de caracteristicile tehnice ale produsului, ci va pune întrebări despre garanție, livrare, design de produs etc. Dacă doriți să câștigați proiectul, puneți cât mai multe întrebări. Pentru a fi imbatabilă, dar și pentru a vă proteja de eventualele neînțelegeri sau confuzii oferta dumneavoastră trebuie să anticipeze toate problemele și să furnizeze soluțiile optime .

Întregul e mai bun decât părțile.

Este o tendință arhicunoscută aceea de a oferi clientului soluții integrate și nu doar niște materiale sau servicii separate. În acest caz, automat, clienții vor fi interesați nu numai de costul proiectului, ci și de implementarea lui, cât de rapid și de eficient veți onora comanda.

Un bănuț oricât de mic e mai bun decât nimic.

Uneori, când competiția este foarte strânsă, companiile trebuie să scadă mult prețurile pentru a câștiga proiecte. Fiți sub prețul pieței. La prima vedere, financiar vorbind, ar putea părea o decizie proastă, dar reducerile de preț pot atrage multe proiecte, iar pe termen mediu și lung acestea vor aduce profit prin rulaj. În condiții de criză aceasta poate fi o soluție viabilă de supraviețuire.

Timpul costă bani.

Chiar dacă aveți un preț puțin mai ridicat față de competiție, dar vă îndepliniți sarcinile mai rapid, acesta este un avantaj competitiv. Fiți rapizi. Agențiile de publicitate au uneori deadline-uri foarte scurte, așa că vor prefera o companie ce le asigură rapiditate, chiar dacă vor plăti mai scump.

Ofertă sau consultanță?

Uneori clientul vrea foarte multe detalii, inclusiv specificații tehnice înainte de a se decide cu ce companie să colaboreze la un proiect. De aceea, dacă veți prezenta oferta dumneavoastră detaliat, în funcție de nevoile clientului, ea poate ajunge să fie groasă cât o carte. În lumea advertisingului nu e nimic neobișnuit să percepeți chiar o mică taxă pentru asta. Dar, înainte, pentru a nu irosi inutil resurse, întrebați-vă totuși clientul dacă vrea ca oferta să cuprindă și consultanță tehnică.

Similar Posts:

22 recommended
comments icon0 comments
0 notes
949 views
bookmark icon

Write a comment...