LOADING

Type to search

Afacere ingenioasă ce utilizează mesh-uri obișnuite

Interviu Studiu de caz

Afacere ingenioasă ce utilizează mesh-uri obișnuite

admin iul. 27, 2010
Share

Există câteva motive pentru care mesh-urile se folosesc mai puțin în România, iar cele mai importante ar fi reducerea bugetelor alocate publicității, afectând în mare măsură publicitatea outdoor, sau posibila îngrădire prin lege a expunerii mesh-urilor pe clădiri și înlocuirea lor cu mobilierul stradal. Dar există întotdeauna soluții inedite de utilizare a acestor suporturi publicitare prin orientarea către noi piețe. O idee inedită propusă de o companie americană presupune folosirea mesh-urilor pe post de draperii sau de prelate.

Cum sunt prelucrate mesh-urile
Chiar dacă mesh-urile nu mai sunt intens utilizate ca suporturi outdoor, acestea pot avea alte întrebuințări foarte creative. Pornind de la această idee, o firmă din Statele Unite ale Americii a profitat de câteva oportunități oferite de mesh-uri pentru a-și dezvolta afacerea. Rainer Industries a intrat pe piață cu o ofertă de mesh-uri imprimate digital, Ad Shades. În locul utilizării clasice pentru publicitatea outdoor, compania a folosit mesh-urile pe post de draperii publicitare, care, pe lângă oportunitățile de promovare au oferit utilizatorilor și protecție împotriva căldurii solare.
Rainer Industries a înțeles că acestea pot constitui o bună alternativă la semne, mai ales acolo unde amplasarea permanentă a semnelor nu poate fi aprobată din diferite motive. Printre clienții companiei care au descoperit beneficiile acestei soluții eficiente din punct de vedere al costului se numără magazinele de retail, muzeele și complexurile sportive.
Rainer Industries imprimă aceste mesh-uri pentru clienți care le folosesc nu numai pe post de draperii, dar și ca prelate sau în alte moduri inedite. Pentru realizarea unei aplicații, echipa de design a firmei prelucrează o imagine pe care o va imprima cu ajutorul unui echipament Durst prietenos cu mediul, folosind cerneală cu polimerizare UV. Fișierul cu imaginea prelucrată pentru imprimare are aceleași caracteristici ca și fișierele imagini destinate imprimării pe alte materiale din vinil. Din varietatea de meshuri și materiale ce se pot folosi, firma preferă să utilizeze Ferrari Vision, pentru că materialul are proprietatea de a sta perfect întins în timpul procesului de imprimare. În plus, suprafața de imprimare a acestui mesh este albă, iar dosul țesăturii e de culoare închisă, ceea ce permite o mai bună vizibilitate din interiorul magazinului.

Exemple concrete de folosire inedită a mesh-urilor
Pentru o utilizare eficientă a acestei soluții propuse de compania americană, este necesară o atenție sporită în alegerea imaginii care va fi imprimată. De exemplu, un magazin de retail poate amplasa ca reclame pe mesh-ul draperie o fotografie de mari dimensiuni cu un produs, un logo sau o imagine. În schimb, e de preferat ca restaurantele să utilizeze mai degrabă o imagine subtilă sau un design care îmbunătățește aspectul mediului ambiant, fără să distragă prea mult atenția clienților.
Rețeaua de magazine PCC Natural Food a utilizat Ad Shades în multe din locațiile sale pentru a conferi o imagine artistică interiorului magazinelor.
Au existat clienți care au utilizat aceste sisteme de afișaj în alte moduri neconvenționale. Prelata de la intrarea în librăria Universității din Arizona este realizată din mesh-uri imprimate prin care se pulverizează un jet de apă pentru a-i ajuta pe clienți să se răcorească atunci când intră sau ies din magazin.

Muzeul Comitatului Los Angeles a utilizat un sistem de bannere Rainer Retractable și un mesh uriaș imprimat ce a fost expus pe o fațadă a unei clădiri, creând un impact arhitectural puternic pentru privitori.

Tags:

Leave a Comment