LOADING

Type to search

Ambalajul interactiv, noua armă de marketing

Packaging Stiri

Ambalajul interactiv, noua armă de marketing

admin iun. 6, 2016
Share

Cel mai recent exemplu de ambalaj interactiv și care a suscitat un interes deosebit este ambalajul pentru pește care „se mișcă” la apropierea clienților. Datorită rețelelor wi-fi și a senzorilor de mișcare, noul tip de ambalaj realizează o serie de mișcări și salturi în momentul când un cumpărător se află în apropiere. Ideea acestui tip de ambalaj comercial este de a indica prospețimea și bineînțeles departajarea de alte produse. Conceptul a fost dezvoltat de agenția poloneză Young & Rubicam pentru gama de produse de pește congelat marca Mila. Un astfel de ambalaj interactiv este rezultatul eforturilor, din partea reprezentanților unor mărci de produse, pentru a crea o serie de ambalaje ușor de identificat și care să atragă privirea clienților. Pe scurt, un ambalaj reușit este cel care iese în evidență. Din această perspectivă, potrivit Graphiline, ambalajul interactiv și care se poate eventual conecta la conținutul de Internet al unui smartphone poate avea perspective pe termen lung.
Pe lângă faptul că poate furniza informațiile necesare referitoare la produs, ambalajul interactiv poate avea și caracteristica de a fi amuzant. În favoarea acestor argumente trebuie să ne aducem aminte și de proiectul Tetra Pak Cartoons (adresat cu dedicație copiilor consumatori de lapte și suc de fructe). Realizat în perioada 2014-2015, proiectul a constat în atragerea copiilor „de a participa” la aventurile a trei personaje integrate într-un univers care mixa realul și virtualul prin intermediul realității augmentate și al ilustrațiilor furnizate prin intermediul unei tablete sau smartphone. Proiectul Tetra Pak a avut și un rol educativ deoarece animațiile prezentate dezvoltau teme cum ar fi gestionarea durabilă a pădurilor, reciclarea și biodiversitatea.

Tags:

Leave a Comment