LOADING

Type to search

Anvelopele imprimate, vedete la salonul auto de la Geneva

Analiza Studiu de caz

Anvelopele imprimate, vedete la salonul auto de la Geneva

admin mart. 20, 2012
Share

Bridgestone a făcut furori în Elveția, la cel mai recent salon auto, expunând anvelope personalizate în culori și paternuri care trimit aceste produse în altă categorie.

Anvelopele sunt personalizate printr-un proces special de imprimare în două straturi, asupra căruia producătorul a evitat să furnizeze detalii tehnice. Tot ceea ce a fost lăsat să transpară prin declarațiile oficiale, este că anvelopele pot fi imprimate direct cu orice imagine vectorială. Suprafața imprimată este apoi acoperită cu un strat protector, aplicat pentru a preveni zgârieturile și acțiunea altor factori de mediu.

Bridgestone este un fost furnizor de anvelope al circuitului Formula Unu. În timpul parteneriatului derulat cu reprezentanții evenimentului auto, producătorului I s-a cerut dezvoltarea unui sistem de marcare care să delimiteze vizual elementele constructive ale roților.

Soluția pe care a oferit-o circuitului Formula Unu trimite cu gândul la modul în care arată anvelopele expuse în cadrul târgului de la Geneva, acestea fiind, de fapt, fructificarea unei experiențe punctuale, pe care Bridgestone o direcționează, în acest moment, către publicul larg. Producătorul nu a anunțat încă data de la care anvelopele vor deveni disponibile pentru comercializarea către publicul larg.

Imagini: Damon Lavrinc / AOL

Tags:

0 Comments

  1. Florin apr. 18, 2012

    Foarte interesanta ideea. Daca au reusit sa faca sa reziste si imprimeul este foarte bine.

Leave a Comment