LOADING

Type to search

Arjowiggins a lansat The Blank Sheet Project

Design Hartie Stiri

Arjowiggins a lansat The Blank Sheet Project

admin ian. 25, 2013
Share

Arjowiggins Creative Papers a lansat „The Blank Sheet Project”, o platformă a creativității. Aceasta are ca punct de plecare convingerea că o foaie albă de hârtie este un apel la creație și o oportunitate de a crea ceva durabil și memorabil, o oportunitate de a schimba tradiția și de a fi inovator, creativ, chiar radical. Propunerea de bază este că, oricare ar fi profesia pe care o ai, fiecare are posibilitatea de a-și folosi forța creatoare și a lăsa o amprentă.

Prin intermediul site-ului proiectului, www.theblanksheetproject.com, oamenii de creație vorbesc despre propriul răspuns la întrebarea universală „Care este amprenta pe care o lași?”. Ei vor explora întreg procesul de creație, pornind cu sursele de inspirație și ajungând la ideea finală, vor specifica lucrările pe care le vor lăsa generațiilor viitoare, împărtășind propriile puncte de vedere asupra importanței rolului hârtiei, asupra viitorului industriei de creație și asupra responsabilității creativilor de a fi mai inovatori și sustenabili.

Jonathan Mitchell, Business Director al Arjowiggins Fine Papers, explică: „O coală albă de hârtie este simbolul universal pentru un start nou, fără idei preconcepute. Prin intermediul «The Blank Sheet Project» ne dorim să împărtășim gândirea noastră creativă, care reprezintă o forță puternică a schimbării. Oferind o platformă pentru cei care s-au remarcat deja, sperăm că putem încuraja și inspira generațiile viitoare să fie creative pentru a-și lăsa propria amprentă”.

Prin intermediul videoclipurilor postate pe www.theblanksheetproject.com, veți putea explora adevăratele procese de creație. Primele sunt ale lui Ji Lee – Facebook Creative Strategist și fostul director de creație al Google. Prin intermediul acestora, Ji Lee împărtășește valorile sale, cele mai importante proiecte ale lui, evoluția profesională și pasiunea sa pentru hârtie, o descoperire surprinzătoare pentru un exponent al lumii online. El arată că inspirația zilnică vine “făcând ca ceva mic să aducă un zâmbet… ceva mic care poate fi creat pe cont propriu și arătat lumii pentru a oferi bucurie”.

Ji Lee dezvăluie gândirea din spatele proiectului său (thebubbleproject.com), o inițiativă de marketing de gherilă care vorbește despre autocolantele cu bule lipite pe reclamele corporative care au declanșat o dezbatere vibrantă la nivel mondial: „Am realizat cu adevărat că eu, ca simplă persoană, pot crea un proiect care poate (…) atinge cu adevărat inimile oamenilor din întreaga lume”. Într-o societate contemporană marcată de digital, acesta susține că va exista întotdeauna un loc special pentru materialele de bază, cum este hârtia. „Când ating hârtia, pot simți textura, o pot mirosi, există o conexiune cu materialul. Există o emoție și o conexiune cu hârtia pe care nu le poți niciodată avea cu un iPad sau cu un computer.”

Ulterior, fotograful Gregoire Alexandre, designerul Jean Pierre Braganza, ilustratorul Mr Bingo și producătorul David Puttnam vor depune mărturie pe website-ul proiectului.

În ianuarie 2013, platforma „The Blank Sheet Project” a lansat un nou concept: Capsula timpului.

Capsula timpului este un recipient (fizic sau virtual) destinat conservării unor obiecte sau informații reprezentative unei perioade, îngropat pentru a putea fi descoperit în viitor.

Lansarea este o invitație pentru creativi din toate domeniile artei și designului pentru a popula Capsula timpului cu viziunea personală asupra „Designului și creativității în anul 2023”. Singura constrângere este reprezentată de faptul că fiecare contribuție trebuie să aibă ca punct de plecare o foaie albă de hârtie, indiferent că se finalizează într-un obiect, imagine, film sau orice altă manifestare creativă.

Participanții își pot depune creațiile online până la sfârșitul lunii iunie 2013. Galeria va fi publică până în decembrie 2013 astfel încât participanții și vizitatorii de pe site pot împărtăși online conținutul prin intermediul Facebook, Twitter și Weibo. La sfârșitul anului 2013, site-ul va fi închis și conservat de Arjowiggins Creative Papers pentru a fi redescoperit în anul 2023.

(Sursă: Antalis România)

Tags:

Leave a Comment