LOADING

Type to search

Cifre în creştere pentru Christmasworld, Paperworld şi Creativeworld

Advertising si Media Hartie Stiri Targuri si expozitii

Cifre în creştere pentru Christmasworld, Paperworld şi Creativeworld

admin feb. 10, 2015
Share

Conceptele moderne de expoziţie au venit în întâmpinarea nevoilor comerţului clasic cu soluţii digitale şi idei atractive

Volumul contractelor de vânzări a crescut la această ediţie a cunoscutului târg, anunţă un comunicat de presă din partea organizatorilor de la Messe Frankfurt după închiderea evenimentului. Pe lângă numărul mare de vizitatori, expozanţii au fost mulţumiţi şi de calitatea acestora, marea lor majoritatea fiind factori de decizie de cel mai înalt nivel, mai precizează documentul. Ediţia 2015 a expoziţiei a înregistrat un plus de două procente faţă de precedenta, depăşind 85.000 vizitatori care au trecut porţile centrului de evenimente de la Frankfurt-pe-Main. “Toţi parametrii care fac dintr-un târg international unul de succes au fost în creştere încă de vineri (prima zi a expoziţiei – n.r.). Colaborarea noastră cu toţi partenerii noştri comercianţi sau producători a fost fructificată şi constituie o fundaţie solidă pentru consolidarea poziţiei de platforme lider pentru cele trei târguri de bunuri de larg consum pe sectoarele lor”, a declarat Detlef Braun, Member of the Executive Board, Messe Frankfurt.

Pe lângă creşterea semnificativă a numărului de vizitatori din afara Germaniei, care acum au depăşit 61 de procente din total, organizatorii sunt mulţumiţi de rolul pe care îl joacă acum participanţii germani la acest eveniment. Nu doar numărul de vizitatori din ţara lui Goethe a fost mai mare anul acesta, dar şi numărul comenzilor făcute de aceştia a fost mai mare, conform feedback-ului pe care l-au oferit aceştia organizatorilor.

Valoare adăugată şi un impuls puternic oferit de un calendar de evenimente atractiv

Cele trei târguri sunt mai mult decât cea mai bună platformă internaţională de promovare ale celor trei mari categorii de produse promovate în cadrul lor. Ele reprezintă, de asemenea, şi o sursă importantă de impulsuri pozitive în aceste pieţe. Un program foarte larg de evenimente şi conferinţe cu numeroase puncte de interes şi mai ales puncte de interes specifice s-a adresat pieţei, cu scopul de a ţine vânzările la un nivel foarte bun şi de a ţine clienţii aproape. Unul dintre aceste evenimente a fost show-ul Future Shopping din cadrul Paperworld. Într-o zonă de shopping organizată pe circa 400 mp, s-a putut vedea cum noile tehnologii digitale pot promova şi revigora comerţul traditional prin folosirea device-urilor mobile, precum smartphone-urile şi tabletele. Tehnologiile precum NFC şi codurile QR sau link-urile către conţinut audio-video pot îmbunătăţi experienţa shopping-ului, acesta a fost mesajul evenimentului.

Aprecierile pozitive au venit din partea tuturor celor chestionaţi în legătură cu participarea la Christmasworld, Creativeworld şi Paperworld anul acesta. Neconvenţionalul, inovativul şi răspunsul la cererile pieţei dinamice cum o ştim astăzi au caracterizat încă o dată acest trio de evenimente de succes marca Messe. Vom dedica un material mai larg ce va conţine mai multe declaraţii din partea celor prezenţi la târg în ediţia tipărită a revistei. Până atunci, vă reamintim că următoarea ediţie a evenimentului va avea loc din nou anul viitor, tot la Frankfurt, în ultimul sfârşit de săptămână din ianuarie. 

Leave a Comment