LOADING

Type to search

Clientul trebuie să simtă, să vadă, să experimenteze

Interviu

Clientul trebuie să simtă, să vadă, să experimenteze

admin oct. 5, 2015
Share

Interviu cu Marc Nitsche, Managing Director A. Berger GmbH

berger01

Cum ați descrie ediția Fespa din acest an? Considerați că și-a îndeplinit rolul și că a fost pe măsura așteptărilor?
Fespa 2015 a fost un show complet, vizitat de numeroși clienți potențiali din întreaga lume. Foarte multe dintre noile produse A. Berger prezentate au primit feedback pozitiv atât pentru aplicațiile existente în gamă, cât și pentru textilele noi. Succesul de la Fespa ne-a determinat să participăm și la Fespa Amsterdam.

Compania A. Berger are trei categorii principale de produse: pentru printul digital, scenă și evenimente, pânză pentru panouri artistice. Care dintre acestea a avut o evoluție intensă pe parcursul ultimilor cinci ani? Cum vedeți viitorul textilelor în următorii cinci ani?
Textilele imprimabile digital au determinat creșterea companiei noastre în ultimii ani. Același trend va împânzi piața în următorii ani, poate cu un ritm de creștere mai ridicat, având în vedere că tot mai mulți clienți imprimă digital pe materiale textile. Un exemplu interesant este dat de arta imprimată pe textile, la mare căutare – din ce în ce mai multe tablouri sunt printate pe textile, care sunt vândute apoi utilizatorilor finali. Acest tip de business crește rapid. Precum aplicațiile de tip canvas, în viitor se vor realiza tot mai mult aplicații pe textile. Aceasta este nișa care ar trebui exploatată în următoarea perioadă.

Care este cea mai bună unealtă de marketing pentru promovarea materialellor textile? Este aceeași pentru toate țările europene?
Mostra! Textilele fac trimitere la simțul tactil. E foarte greu să explici un material textil neted și moale. La fel cum este dificil să descrii în cuvinte sau imagini un material fără cute. Este un produs pe care clientul trebuie să pună mâna, să simtă, să vadă, să experimenteze. Cred că acest tip de promovare este valabil pentru întreaga lume.

Textilele fac trimitere la simțul tactil. E foarte greu să explici un material textil neted și moale. La fel cum este dificil să descrii în cuvinte sau imagini un material fără cute.

Cum evaluați piața textilelor din România, similar față de țări vecine (în termeni de vânzări și previuniuni anuale)?
Succesul unei țări depinde, în cazul nostru, de partenerul pe care îl avem. Cu echipa de la Verla avem siguranța că suntem asociați cu un partener motivat, dar și că avem alături buni prieteni. Motivația este importantă, la fel cum sunt și pasiunea și viziunea că afacerile din domeniul textilelor vor fi în continuă creștere. Acesta este și aportul Verla la dezvoltarea familiei Berger, iar compania va avea succes în viitor.

Care sunt cele mai solicitate produse din gama Berger?
Există o serie de aplicații standard solicitate la nivel global, precum steagurile, sistemele roll-up sau casetele luminoase. De asemenea, am observat că se cer tot mai des ramele de aluminiu și aplicațiile pe material flexibile. Vânzările depind foarte mult de cât de mult sunt folosite îmtr-o anumită țară sistemele display, semnele luminoase sau imaginile înrămate. Totodată, cererea este influențată de gradul de absorbție al noilor aplicații pe o anumită piață. Steagurile sunt folosite peste tot, motiv pentru care sunt și cele mai vândute.

Site-ul companiei dumneavoastră are o versiune în limba română. Această opțiune există deoarece piața românească este una foarte bună pentru produsele A.Berger?
Este întotdeauna bine să te adresezi unei piețe în limba nativă. În felul acesta sunt eliminate neînțelegerile legate de traducerea greșită a cuvintelor. Mi-ar plăcea să avem versiuni ale site-ului nostru în toate limbile lumii. În acest fel, am putea ajunge la toți clienții și le-am putea explica în limba lor native avantajele textilelor imprimabile.

Cum ați descrie piața românească în comparație cu alte piețe din Europa de Est?
România este o piață în continuă dezvoltare. Clienții/ furnizorii de print sunt din ce în ce mai deschiși la nou și privesc peste graniță pentru a observa trenduri și aplicații noi, care să îi inspire în realizarea de noi produse. Noile idei sunt apoi implementate relativ rapid de la momentul identificării trendului și pănă la realizarea primelor teste/produse. De asemenea, investițiile în astfel de produse noi sunt alocate rapid.

Tags:

Leave a Comment