Analiza

Cod roșu -vara se anunță fierbinte în producția publicitară

• Bookmarks: 21669


Noul număr al revistei Universign, ce va fi lansat la începutul săptămânii viitoare, vorbește despre un sezon decisiv, care va scutura domeniul încă o dată, anulând șansele de supraviețuire ale multora, dar dând câștig de cauză celor agili, rezistenți și bine antrenați.

Vara anului 2009 a înregistrat temperaturi ridicate, iar firmele din producția publicitară au respirat foarte greu. Se pare că sezonul cald din 2010 va fi și mai fierbinte. Totuși, timid, încep să se facă simțite câteva semnale de revenire. Cel mai important eveniment al verii este FESPA, care anul acesta și-a propus să promoveze inovația, deoarece este singura soluție viabilă de traversare a perioadelor dificile. E necesară inovația în ceea ce privește interacțiunea cu clienții, însă ar trebui să apară inovații și la nivel de ofertă de produse. Dar cea mai importantă întrebare rămâne: cât de tare va arde soarele acestei industrii, încălzind un mediu economic extrem de încins de creșterea taxelor și de condițiile economice deloc prielnice? Se vor sufoca firmele din acest domeniu până când o parte vor dispărea de pe piață sau se vor întări cele care și-au făcut rezerve din timp și au învățat să se descurce chiar și în condiții de temperaturi extreme? Indiferent de strategia adoptată, companiile vor avea de înfruntat o stare extremă, poate cea mai complicată de până acum. Citiți pe larg despre temele prioritare ale prezentului în ediția mai-iunie a revistei Universign.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
669 views
bookmark icon

Write a comment...