LOADING

Type to search

Colegiul Tehnic Media are o nouă identitate vizuală

Default Design Stiri

Colegiul Tehnic Media are o nouă identitate vizuală

admin mart. 10, 2010
Share

Colegiul Tehnic Media din Bucureşti, instituţie de învăţământ cu specializări unicat în sistemul educaţiei tehnice româneşti, şi-a lansat noua indentitate vizuală.

Având la bază nevoia de adaptare la noile condiţii evolutive ale societăţii româneşti, în contextul europenizării şi internaţionalizării atât la nivel economic cât şi cultural sau educaţional, echipa managerială şi corpul profesoral a Colegiului Tehnic Media au decis, încă de anul trecut, modernizarea identităţii instituţionale. Acţiunea are ca scop construirea, implementarea şi promovarea unui set de elemente identitare care au rolul de a fi un purtător de drapel a valorilor trecute, prezente şi viitoare ale şcolii.

Proiectul noii identităţi instituţionale a fost generat Pro bono, de către biroul de design Rhythm & Brands, urmând a fi dezvoltat şi implementat la toate nivelurile de aplicaţii specifice şcolii – atât în ceea ce priveşte cultura organizaţională cât şi identitatea vizuală.

Conceptul noului logo, ales în urma evaluării a câtorva zeci de propuneri grafice, se evidenţiază prin simplitate, integrând în acelaşi timp elementele grafice şi literale care să comunică clar şi fară echivoc poziţionarea şcolii în zona industriei grafice şi a cinematografiei. Decizia de folosire a literei “M” majusculă, ca element central, doreşte să comunice existenţa unui spectru de competenţe educaţionale a Colegiului valabile pentru întreg universul Media. Deasemenea, sunt folosite două elementele grafice recognoscibile ca simboluri atât pentru fotografie/film – orificiile de ghidare a filmului dispuse în interiorul literei M – cât şi pentru tipografie/legătorie – semnele de poziţionare care încadrează cele patru colţuri ale aceleiaşi litera M, aceste având şi rolul de a focaliza atenţia asupra întregului ansamblu grafic.

Pentru a accentua apartenenţa la universul comunicării tipărite şi a imaginii în mişcare, logoul este poziţionat în negativ, pentru cea mai mare parte a aplicaţiilor grafice, în interiorul unei jumătăţi de casetă de dialog de formă elipsoidală.

Setul cromatic care va putea fi folosit în comunicarea identităţii vizuale se remarcă prin flexibilitate – consultantul de design stabilind o paletă standardizată de culori destul de largă, care să permită accentuare comunicării prin intermediul culorii în funcţie de aplicaţiile specifice – albastrul pentru comunicarea oficială a instituţiei, o anumită nuanţă de verde pentru activităţile ecologice, roşu pentru tehnologii de reproducere tipografică etc.

Noua identitate organizaţională a Colegiului Tehnic Media îşi propune să integreze şi comunice cât mai eficient, atât în exteriorul instituţiei dar mai ales în interior, toate acele atribute valorice care caracterizează poziţionarea unică a şcolii în sfera celor două mari segmente de specializare profesională, industria tipografică şi cinematografia, set de valori care s-a dovedit a fi cel mai bine expus prin intermediului sloganului “Artă şi Tehnologie”.

(sursă: Colegiul Tehnic Media)


Colegiul Tehnic Media din Bucureşti, instituţie de învăţământ cu specializări unicat în sistemul educaţiei tehnice româneşti, şi-a lansat noua indentitate vizuală.

Leave a Comment