LOADING

Type to search

Criza, şefii de stat şi cadourile isteţe

Analiza Eveniment Promotionale

Criza, şefii de stat şi cadourile isteţe

admin oct. 14, 2009
Share

Pe 30 septembrie 2009, în cadrul Serii de Gală organizată de Romexpo și Euroexpo – a avut loc festivitatea de premiere a Concursului Național de Obiecte Promoționale. Temele propuse competitorilor s-au regăsit în două secțiuni- cadouri pentru șefi de stat, respectiv cadouri istețe pe timp de criză. Concursul s-a adresat tuturor companiilor producătoare, importatoare și distribuitoare de obiecte promoționale din România.
La concurs au participat 11 firme care au propus 19 obiecte promoționale. Jurizarea a avut loc pe data de 23 septembrie 2009, în cadrul Centrului de Presă Romexpo, iar cei desemnați să evalueze obiectele înscrise în concurs au fost Petronela Onițoiu –Publicis, Radu Mihai – Universign, Marius Buiculescu –Atip Design și Lilian Neagu –Ogilvy & Mather.

Câștigătorii secțiunii Cadouri pentru șefi de stat

    Premiul 1: Concret Advertising – “Tangle”- obiect promoțional cu efecte calmante.
    Premiul 2: Diversitas Promo- “Carte impresii”.
    Premiul 3: Stil Media- “Ceas Glob”- globul previziunilor electorale.

Câștigătorii secțiunii Cadouri istețe pe timp de criză

    Premiul 1: Stil Media- “Lanterna cu dinam”.
    Premiul 2: Diversitas Promo- “Breloc din piele”.
    Premiul 3: Smart Fadv- “Felicitare, calendar, semn de carte: 3 in 1”.
Tags:

Leave a Comment