LOADING

Type to search

Danone investește 2,3 milioane de euro și schimbă jumătate din ambalaje

Packaging Stiri

Danone investește 2,3 milioane de euro și schimbă jumătate din ambalaje

admin iun. 9, 2015
Share

Producătorul de lactate, Danone România, investeşte 10 milioane de lei (circa 2,3 milioane de euro) în noi tehnologii de fabricație la fabrica din Capitală. Investiția va avea ca rezultat relansarea produselor în ambalaje noi, această schimbare urmând să se reflecte în 50% din portofoliu şi 25% din piaţa de profil.

 

 

Liderul pieței de iaurturi, Danone, inovează prin lansarea unui nou pahar de iaurt atractiv, elegant și ușor de folosit. Cu un nume sugestiv, ce derivă din sintagma „Keep It Simple & Safe”, noul pahar KISS este disponibil în vitrinele magazinelor din toată țara începând din luna mai. Totodată, Danone îmbunătățește multe dintre rețetele sale și aduce noi variante de iaurt.

 

Inovație și design ergonomic

 

Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, cu un design mai atractiv, mai colorat și mai elegant, fiecare produs având o culoare specifică. Produsele care vor beneficia de noul „outfit” KISS sunt cele mai populare iaurturi de pe piață, variantele în format „spoonable” din gamele Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney. Astfel, produsele Danone vor fi de acum mai ușor de identificat și diferențiat la raft, noul pahar aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor.

„Mai mult, noul pahar are un design mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit. România este prima țară din estul Europei în care compania implementează această inovație. Investiţiile în tehnologie vor servi şi la creşterea exporturilor”, a declarat Anca Stroe, director marketing Danone Europa de Sud-Est.

Noul pahar KISS va beneficia totodată de o campanie națională de comunicare care va consta într-o serie de spoturi TV, panouri outdoor, sampling neconvențional, activări in-store etc.

Tags:

Leave a Comment