LOADING

Type to search

Digital Print & Sign şi Gifts Show 2010, cu 33% mai mulţi vizitatori decât în 2009

Eveniment Promotionale Stiri

Digital Print & Sign şi Gifts Show 2010, cu 33% mai mulţi vizitatori decât în 2009

admin sept. 28, 2010
Share

Digital Print & Sign, evenimentul anului dedicat producţiei publicitare, şi Gifts Show, singurul târg din România destinat industriei de produse promoţionale, au atras la Romexpo cu 33% mai mulţi vizitatori decât în cazul ediţiilor de anul trecut. Conform sistemului de înregistrare şi de evidenţă a invitaţiilor directe, în cele patru zile ale celor două târguri, 6672 de vizitatori au intrat în Pavilionul Central Romexpo, interesaţi să descopere noile produse şi servicii aparţinând celor peste 200 de companii expozante.

Pavilionul Central Romexpo s-a transformat pentru patru zile într-un mic orăşel viu colorat, segmentat în standuri personalizate şi pline de oferte speciale şi demonstraţii live.

Prof. Dr. Sorin Oprescu, Primarul General al Bucureştiului, a inaugurat cele două târguri alături de Camelia Buda, General Manager EUROEXPO Trade Fairs, declarându-se încântat de ofertele companiilor şi de modul în care fiecare dintre acestea rezistă într-o perioadă nefastă din punct de vedere economic.

În cadrul vizitei pe care a efectuat-o la standurile de la Digital Print & Sign, Sorin Oprescu a primit din partea Mons Medius o machetă reprezentând o fotografie a dumnealui în mărime naturală, gestul făcând deliciul reprezentanţilor mass-media prezenţi la eveniment.

Seria evenimentelor conexe a fost deschisă de seminarul tehnic “Soluţii de automatizare şi standardizare pentru procesele de reproducere digitală a culorii”, urmat de “Noile aspecte ale imprimării digitale pe textile” şi “Lacuri şi cerneluri serigrafice speciale pentru finisări tipografice”.

Apoi, peste 130 de persoane s-au înscris şi au participat la conferinţa anului “POC – Publicitatea Outdoor Convinge”, dedicată publicităţii outdoor. Zona de conferinţă a târgului, Digi Café, a fost umplută până la refuz de participanţi din industria de publicitate, producători, reprezentanţi ai agenţiilor de media şi ai clienţilor finali. Cu toţii au asistat, timp de aproape două ore, la prezentarea şi detalierea studiului POC – Publicitatea Outdoor Convinge.

Cea de-a doua zi a continuat cu un eveniment marca GIFTS SHOW (joi, 23 septembrie) – seminarul “La vremuri noi, strategii noi” dedicat marketer-ilor, advertiser-ilor şi oamenilor de PR. Seminarul a fost susţinut de Hans Poulis, President & CEO EPPA (European Promotional Product Association), care a prezentat auditoriului importanţa marketingului prin obiecte promoţionale şi impactul pe care îl au cadourile în procesul de fidelizare a clienţilor.

Numărul ridicat de vizitatori al celor două târguri s-a datorat şi promovării intense de care s-au bucurat aceste evenimente. Astfel, în perioada de dinaintea şi din timpul desfăşurării, Digital Print & Sign şi Gifts Show s-au bucurat de apariţii media pe următoarele canale media: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Jurnalul Naţional, Radio Zu, Gazeta Sporturilor, Săptămâna Financiară, Financiarul, Ring, Libertatea, România Liberă, Realitatea, Agerpres, Mediafax, Hotnews, Cotidianul, Gândul, Capital, Agenţia de Presă Mondenă, Story, Cancan, Europa FM, Universign, Print Magazin, Afaceri Poligrafice, Printing World, APIIP Magazin, adplayers.ro, mediafax.biz.ro, printingworld.ro, lumea-tiparului.ro, ecomunicate.ro, comunicatemedia.ro, bursadeprint.ro, tipografiiromânia.ro, bursadeadverstising.ro, asociaţia-tipografiilor.ro, amonews.ro, promoafaceri.com, prwave.ro.

Digital Print & Sign şi Gifts Show sunt organizate de Euroexpo Trade Fairs, companie care susţine de ani buni industria publicitară din România, prin evenimente precum Advertising Show, Print&Sign, Flexo Show şi, mai nou, Digital Print&Sign şi Gifts Show.
În portofoliul EUROEXPO Trade Fairs se regăsesc evenimente precum Luxury Show, Kidex, Gifts Show, Auto Tehnic Show, Baby Boom Show, Wellness Show, Cleaning Show, Expoziţia Internaţională de Francize şi Branding.

Sfera activităţii EUROEXPO Trade Fairs se află în plină extindere, compania pregătind în perioada următoare noi ediţii ale evenimentelor deja consacrate, dar şi târguri destinate unor noi segmente ale economiei.

Digital Print & Sign şi Gifts Show, în cifre:

• 14.000 mp – suprafaţa expoziţională;
• 6672 de vizitatori specializaţi;
• 210 companii expozante;
• peste 50 de echipamente performante în acţiune;
• 130 de persoane care au asistat la conferinţa POC – Publicitatea Outdoor Convinge;
• 70 de persoane care au asistat la seminarul “La vremuri noi, strategii noi” susţinut de dl. Hans Poulis;
• 5 seminarii tematice;

Tags:

Leave a Comment