LOADING

Type to search

Eficienţă măsurată la secundă

Analiza

Eficienţă măsurată la secundă

admin apr. 28, 2009
Share

Vision Media Plus este prima companie OOH media din România care a efectuat un studiu complet de audienţă pentru reţeaua de TV screen-uri pe care o deţine la nivel naţional. Studiul a avut ca obiectiv calcularea principalilor indicatori de audienţă (Reach / GRP) şi descrierea în termeni socio-demografici a audienţei potenţiale şi reale, completând astfel perspectiva evaluării impactului TV screen-urilor comparativ cu outdoor-ul clasic. Nu în ultimul rând, studiul îşi propune să sublinieze importanţa măsurabilităţii eficienţei TV screen-urilor în contextul general al canalelor media şi al comunicării moderne.

Într-o lume obişnuită cu ideea că mărimea contează, măsura deţine o pondere cel puţin la fel de importantă. Pornind de la această premisă, compania Vision Media Plus a ales să promoveze rezultatele unui studiu de audienţă pentru reţeaua de TV screen-uri, realizat cu sprijinul Operations Research, împreună cu Compania de Cercetare Sociologică şi Branding, în perioada 15 octombrie- 15 noiembrie 2008. După o lună în care compania media a măsurat eficienţa în termeni de GRP, CPP şi CPT- indicatori argumentaţi pentru ţintirea segmentelor de audienţă- Vision Media Plus demonstrează, măsurabil, că mesajul ajunge direct la ţintă, fapt care ar putea încuraja marii advertiseri să-şi aloce o parte semnificativă a bugetelor de marketing pentru o promovare eficientă pe TV screen-uri, mai ales că economia traversează o perioadă de criză.

Compania a efectuat acest studiu la nivel naţional în premieră, timp de o luna, folosind 13.000 de ore de înregistrări video din intersecţiile cu supraveghere de 24/24h şi 10.000 de interviuri cu trecători.

„Am filmat oamenii de pe stradă, pietoni şi conducători auto, i-am intrebat, i-am segmentat metodic cu tehnici speciale pentru a afla indicatori Reach şi GRP” – Gabi Dragoş, Director Executiv Vision Media Plus

Concluziile principale ale studiului de audienţă
– TV screen-ul are un impact măsurat ca mesaj recunoscut şi reţinut în mod corect – de 2,7 ori mai mare decat outdoor-ul clasic
– Panourile TV screen reuşesc să se facă remarcate pentru aproape 18.000.000 de priviri într-o singură lună
– Se află în calea a peste 2.600.000 de persoane unice
– Peste 500.000 de maşini trec zilnic prin faţa panourilor
– O medie de peste 150.000 de oameni este atinsă lunar pe fiecare locaţie
– 40% din audienţă este are studii superioare
– 21% din audienţă are venituri de peste 2.000 RON, este deschisă la nou şi la canale media inovative
– Publicul este activ (25% între 18-29 ani, 49% între 30-44 ani, 22% între 45-59 ani)

„Rezultatele sunt mai mult decât încurajatoare, demonstrând eficienţa măsurabilă de care dispun panourile TV screen: 1607,7 GRP livrate într-o lună (comparabil cu o televiziune naţională mică), un CPP real pentru populaţie urban mare de 98,9 Euro şi un CPT de 2,94 Euro” – Adriana Mujdei, Director de Vânzări Vision Media Plus

Vision Media Plus oferă clienţilor existenţi şi potenţiali posibilitatea de a fi prezenţi pe panourile TV screen timp de o săptămână, pentru a proba practic rezultatele studiului.

Tags:

Leave a Comment