LOADING

Type to search

Heidelberg se pregăteşte de acţiune pentru digital

Default Digital Press Stiri

Heidelberg se pregăteşte de acţiune pentru digital

admin mart. 10, 2010
Share

Conform revistei Printweek, Heidelberg a confirmat că poartă discuţii cu posibili parteneri din zona digitală în colaborare cu care să ofere maşini de tipar digital în aproape 170 de ţări, un acord de colaborare pe această linie urmând a fi operaţional până la finele acestui an.

Aşa cum titrează publicaţia de limbă engleză Printweek într-un interviu acordat de Bernhard Schreier, şeful executiv al Heidelberger Druckmaschinen, producătorul numărul 1 mondial de echipamente de tipar offset este decis să acţioneze cu paşi repezi către un parteneriat cu producători de tehnologii de imprimare digitală.

În declaraţia făcută pentru Printweek cu ocazia briefing-ului pre-Ipex susţinut de Heidelberg, Schereier declară că “dorim să furnizăm (maşini), service şi consumabile, fiind în acest moment în faza de evaluare a câtorva posibili parteneri, dintre cei care au un portofoliu atractiv de produse digitale şi pentru care şi Heidelberg este un partener atractiv. Aceste discuţii sunt în derulare şi până la sfârşitul acestui an dorim să luăm o decizie finală. Relaţiile există, reţelele de vânzări, de service şi cele logistice sunt acolo, toate acestea oferind parteneriatului valoare şi o mulţime de beneficii. Este nevoie doar de un portofoliu de produse adecvat care să completeze aceste atuuri.”

Schreier nu a dorit să ofere detalii legate de identitatea posibililor parteneri, însă a menţionat că nu este neapărat necesar sa fie unul singur, explicând că grupul intenţionează să integreze în portofoliul său atât tehnologii digitale care au la bază imprimarea inkjet cât dintre cele pe bază de toner. “Va trebui să identificăm combinaţia care are sens pentru clienţii noştri,” a adăugat Schreier.

Un alt lucru menţionat în declaraţiile managerului Heidelberg se referă la faptul că producătorul german se va concentra pe “un portofoliu complet de echipamente digitale” şi nu doar pe “caii de tracţiune” din zona producţiei high-end, acesta adăugând că toate maşinile digitale oferite vor trebui să ofere un înalt nivel de calitate pentru imaginea imprimată.

Referitor la evenimentul Ipex de anul acesta, Schreier a declarat că “pentru Heidelberg, Ipex reprezintă un barometru al trendurilor şi în acelaşi timp o oportunitate pentru industria tipografică a anului 2010”.

(surse: Printweek şi Heidelberger Druckmaschinen)

Leave a Comment