LOADING

Type to search

Starea presei: După trei decenii, revista tipărită britanică Marie Claire își încetează apariția

Actualitate Advertising si Media Stiri

Starea presei: După trei decenii, revista tipărită britanică Marie Claire își încetează apariția

Romulus Cristea sept. 22, 2019
Share

Ediția britanică a revistei de modă și frumusețe Marie Claire își încetează apariția în print, din luna noiembrie, și va rămâne disponibilă exclusiv online, potrivit editorului TI Media, citat de BBC.

Presa scrisă, tot mai aproape de dispariție. Ediția britanică a unei prestigioase reviste își încetează apariția în print, după 31 de ani de la lansare.
Reprezentanții TI Media (fostul Time Inc.) au declarat că au luat această decizie „pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului” revistei, care preferă conținuturile pe dispozitive mobile și au un stil de viață alert.
În timp ce tirajul în print a scăzut, site-ul publicației Marie Claire are două milioane de abonați lunar.
Revista a fost lansată în anul 1988, iar prima ediție digitală va fi lansată sub licență cu Groupe Marie Claire.
Jean de Boisdeffre, șeful Marie Claire International, a declarat: „Suntem încântați să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluția brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru și mai multe succese în deceniile următoare”.
TI Media deține peste 40 de branduri în print și digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman’s Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound și What’s On TV. Publicațiile sale aveau o audiență de 11,7 milioane de adulți în Marea Britanie la sfârșitul lunii martie.
Închiderea versiunii în print a Marie Claire urmează celei a publicației muzicale NME, în martie 2018, după 66 de ani și după o perioadă de distribuție gratuită. La începutul acestui an, TI a renunțat și la versiunea tipărită a revistei cu știri despre viața vedetelor Now. (Romulus Cristea)

Tags:

Leave a Comment