LOADING

Type to search

Marius Buiculescu: Vreau ca în spaţiul dedicat nouă să văd numai clienţi interesaţi de cadouri

Interviu Promotionale

Marius Buiculescu: Vreau ca în spaţiul dedicat nouă să văd numai clienţi interesaţi de cadouri

admin feb. 3, 2009
Share

Un convins „separatist” al târgurilor, Marius Buiculescu, directorul general Atip Design, a militat dintotdeauna pentru o manifestare expoziţională dedicată pieţei de promoţionale, independentă de Advertising Show.

I-am promis d-nei Camelia Buda că nu mai particip la Advertising Show decât dacă vom fi separaţi. M-am ţinut de cuvânt. Anul trecut am lipsit. Sper ca şi colegii mei de breaslă să dorească separaţia, mai ales în anul ăsta, când nu ne vom permite nici un fel de risipă. Vreau să văd în spațiul nostru numai clienţi interesaţi de cadouri. Între noi şi cei din sign este o diferenţă enormă. Voi sprijini cu toată energia şi creativitatea mea acest proiect, iar Gift Show o să devină un brand mai puternic.

În privinţa datei de participare cred că lucrurile stau astfel: nu putem alege, pentru că nu putem impune, nefiind uniţi în proiecte comune. Târgurile de cadouri consacrate din lume organizează manifestarea la începutul anului şi, e logic, pentru că se adresează exclusiv negustorilor. Noi, deocamdată, vindem cu toţii către agenţii de publicitate sau direct către clienţii finali. Consumul de cadouri rămâne de 50% din total în lunile noiembrie-decembrie. Aşa că 1 oct este perfect şi logic pentru specificul acestui an, în care toate acţiunile se vor comprima pe ultima sută de metri.

Tags:

Leave a Comment