LOADING

Type to search

Mimaki revoluționează din nou

Business Producători Promotionale Stiri

Mimaki revoluționează din nou

Print Romania aug. 23, 2019
Share

În teoria formei și a fondului se continuă disputa poziției de învingător. Traversăm o perioadă în care forma învinge!

La ediția actuală a târgului de la FESPA, companiile s-au întrecut la propriu, prezentând mai multe noutăți față de edițiile anterioare, unele revoluționare. Piața se mișcă, iar aplicațiile clasice tind să se adapteze la domenii la care altădată nu se uita nimeni. Spre exemplu, culoarea anului era stabilită de fiecare industrie separat și de cele mai multe ori nu era aceeași. Acum decorațiunile și mai ales industria de fashion au un cuvânt greu pe acest subiect. Culoarea dominantă dintr-un logo poate fi influențată de culoarea anului. Un obiect promoțional este preferat dintr-o anumită culoare pentru că se poartă în moda vestimentară. Tendințele culorilor din fashion domină tentațiile și influențează alegerile în foarte multe alte domenii.

În ultimii ani, culorile care au dominat moda vestimentară, cea de cosmetică și accesoriile personale au fost stridente, pe stil glamour, cu străluciri și culori metalizate. Foarte multe imagini de reclamă erau dificil de reprodus în printing pentru seriile mici. Suprafețele de auriu și argintiu au fost mereu o problemă. Mimaki a rezolvat această deficiență într-un mod simplu. A adaptat o cerneală pentru un echipament capabil să imprime obiecte solide. Sunt privilegiați cei care lucrează deja cu un echipament UJF 7151plus, pentru că nu trebuie decât să solicite noua cerneală MUH-100-Si.

Nimeni din România nu și-a adaptat echipamentul astfel încât să poată imprima obiecte în culori metalizate. Asta poate fi o oportunitate a momentului. Când ești primul sau singurul dintr-o țară care poate satisface un anumit gen de print, se cheamă oportunitate. Prin sistemul MMC – Mimaki Metallic Control poate fi stabilit cu ușurință ce suprafață urmează să devină culoare metalizată lucioasă ori mată. Un operator talentat va reuși să adauge acest efect la celelalte specifice echipamentelor Mimaki. Este vorba de gama flatbed pentru obiecte mici, respectiv embossing, debossing și lăcuire selectivă.

Creativii profesioniști care pregătesc imaginile să comunice caută mereu detaliul prin care ad-ul lor să se diferențieze. Nu neapărat față de concurență, ci și față de propriile creații, considerate vechi după numai câteva luni. Un efect nou, un detaliu de genul imprimării cu auriu sau argintiu, poate fi argumentul unic de vânzare care să convingă un beneficiar. Având la îndemână acest nou instrument, un bun comunicator va ști foarte bine să convingă și o să-i fie mai ușor să închidă o vânzare.

Marketerii au poziționat dintotdeauna produsele de lux folosind ambalaje sau mesaje scrise cu ceva negru și ceva auriu sau argintiu. Evident că lucrurile mai evoluează, însă majoritatea aleg în continuare aceste culori. Luxul este o zonă spre care aspiră multe branduri și persoane. Un produs de lux, fie el obiect promoțional, cameră de hotel sau autoturism, include undeva și aceste culori, dacă nu cumva sunt dominante. Articolul de față anunță o performanță tehnică a japonezilor de la Mimaki și se adresează mai ales celor care personalizează promoționale, ambalaje de serie mică și medie, etichete speciale, articole de protocol, suvenire și giveaways, la care valoarea adăugată este confirmată prin inscripționare. Noua cerneală metalizată poate fi folosită numai cu echipamentul UJF 7151plus. Sunt vizate obiecte de până la dimensiunea de 71x51x15 cm și o greutate de maximum 10 kg. Calitatea rezoluției de imprimare este de până la 1200dpi, suficient cât să imprimi un peisaj sau portret pe un nasture!

Considerăm că toate aceste calități prezentate plasează echipamentul Mimaki UJF 7151plus pe cea mai înaltă poziție din gama și clasa lui de aplicații. În România am instalat multe asemenea echipamente și sperăm curând să înceapă cineva și imprimarea cu cerneală metalizată. Echipa Geko pune la dispoziția celor tentați întregul arsenal de cunoștințe și experiență. În teoria formei și a fondului se continuă disputa poziției de învingător. Traversăm o perioadă în care forma învinge!

Lazăr Panov
Director general Geko – master dealer Mimaki pentru România, Bulgaria și Moldova

 

Tags:

Leave a Comment