LOADING

Type to search

După Amazon și Facebook, Netflix anunță lansarea unei reviste pe suport de hârtie

Eveniment Hartie Marketing Organizatii Stiri

După Amazon și Facebook, Netflix anunță lansarea unei reviste pe suport de hârtie

Romulus Cristea apr. 21, 2019
Share

Netflix, companie americană care își bazează afacerile pe transferuri de date și fluxuri video exclusive, la cerere, prin intermediul internetului a anunțat că va lansa în curând o revistă-magazin pe suport de hârtie. Anul trecut, alți doi mari giganți din domeniul internetului, Facebook și Amazon au lansat reviste și cataloage tipărite pe hârtie.

O sută de pagini pentru prezentarea serialelor și filmelor

Primul număr al revistei de la Netflix este programat să apară în luna iunie și va avea ca subiect principal Premiile Primetime Emmy – ediția 2019.
Cea mai mare rețea de televiziune online din lume mizează pe notabilitatea suportului de hârtie pentru a-și prezenta, în avans, programele de filme și serialele. Netflix, liderul global al streaming-ului video (tehnologie multimedia de transmitere de date în flux continuu) pregătește lansarea unei reviste de tip magazin, potrivit portalului american specializat în știri economice „Bloomberg”.
Denumit provizoriu „Wide”, revista de peste o sută de pagini va fi difuzată gratuit și va avea ca public țintă profesioniștii din domeniul audiovizualului. Revista „Wide” va avea în cuprins prezentarea numeroaselor seriale și filme difuzate de canalul Netflix, dar și interviuri plus ample reportaje cu actori, regizori și scenografi care își aduc aportul la producția serialelor, notează publicația Graphiline.
Numărul pilot al publicației editată de gigantul serialelor online la cerere urmează să fie distribuit începând cu luna iunie. Lansarea la această dată nu este una aleasă la întâmplare, ci ea corespunde cu momentul în care membrii Academiei de arte și a profesioniștilor din televiziune (ATAS) vor vota pentru nominalizarea la premiile de televiziune pentru ediția din acest an (decernarea premiilor urmând să aibă loc în luna septembrie). Premiile Primetime Emmy se acordă de obicei în duminica ce precede debutul sezonului de toamnă la televiziunile americane. Gala este difuzată, prin rotație, de cele patru posturi americane de televiziune majore CBS, ABC, NBC și FOX.

Apariții trimestriale dedicate unor evenimente

Și în numerele următoare ale revistei se intenționează să fie promovați constant producătorii de filme, regizorii, scenariștii, vedetele, producțiile americane de televiziune și bineînțeles toți ceilalți profesioniști din această industrie. Revista va fi difuzată și cu ocazia altor evenimente care țin de lumea filmului, au anunțat reprezentanții Netflix.
Potrivit unor informații publicate de site-ul american „The Hollywood Reporter” va avea apariții cel puțin o dată pe trimestru. Pentru coordonarea activităților publicației, Netflix a apelat la serviciile publicistei Krista Smith, redactor șef la ediția regională de pe Coasta de Vest a revistei „Vanity Fair”.
Netflix, Inc. are sediul central în Los Gatos (California). Fondată în 1997 de către Reed Hastings și Marc Randolph, venitul primar al companiei se bazează pe abonament de streaming video la cerere, care oferă difuzarea online a unei biblioteci de filme și programe de televiziune, precum și distribuția și producția de filme și seriale de televiziune, care sunt distribuite exclusiv de această rețea.
Netflix a intrat în industria de producție de conținut media în 2012 și a debutat cu primul serial, Lilyhammer. Și-a extins foarte rapid atât producția de film cât și de seriale de televiziune, oferind conținut Netflix Original prin intermediul bibliotecilor online de filme și televiziune. De exemplu, în 2016, Netflix avea disponibile pentru abonați 126 de seriale originale sau filme, mai mult decât orice altă rețea sau canal de cablu.
În 2018, Netflix avea 125 de milioane de abonați din întreaga lume, inclusiv 56.71 milioane în Statele Unite ale Americii. (Romulus Cristea)

Tags:

Leave a Comment