Analiza

Printurile controversatei campanii Benetton, realizate pe imprimante Matan

• Bookmarks: 23497


O campanie care ridică sprâncene și și-a câștigat deja adepți, dincolo de mesajul commercial, foarte bine ascuns, de altfel. O campanie derulată la nivel global, în care bugetele pentru creație, producție și expunere nu au fost menajate.

Păstrând linia neobișnuită pe care a urmat-o în comunicare de-a lungul existenței, Benetton surprinde din nou atât publicul fidel mărcii, cât și publicul inactiv, neinteresat nici măcar indirect de produsele companiei.

Imaginile celei mai noi campanii a producătorului de articole vestimentare așază figuri politice într-o relație care depășește granițele apropierii convenționale.
”Unhate”, numele sub care este derulată cea mai recentă campanie globală de promovare a companiei Benetton, se derulează pe panouri outdoor plasate în lumea întreagă în orașe precum Roma, Milano, Tel Aviv, Paris și New York.

Billboardurile uriașe afișează imagini imprimate prin procedee UV prin intermediul echipamentelor Matan. Billboard-urile măsoară 17/10 metri. Panourile ilustrate în imagine au fost acoperite cu imagini imprimate de Yahav, o companie din Tel Aviv specializată în print digital. Pentru realizarea proiectului, compania a pus la lucru trei echipamente Matan Barak UV, specializate în imprimarea de format mare, anvergura formatului situându-se între 3,5-5 metri.

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
497 views
bookmark icon

Write a comment...