LOADING

Type to search

Răzvan Pricop: Vor avea de câştigat cei care găsesc echilibrul triunghiului good – cheap – fast

Interviu

Răzvan Pricop: Vor avea de câştigat cei care găsesc echilibrul triunghiului good – cheap – fast

admin dec. 15, 2008
Share

Print Production Director al agenţiei Leo Burnett şi omul care gestionează unele dintre cele mai interesante proiecte de producţie publicitară, Răzvan Pricop ne-a dezvăluit punctual ce a adus anul 2008 în materie de parteneri, lucrări, reuşite, cât şi propria viziune asupra evenimentelor curente din mediul local de business.

Care au fost cei mai activi furnizori de producţie publicitară cu care a colaborat Leo Burnett în 2008?

Dintre cei mai activi furnizori aş putea să menţionez: Printco, Exclus Prod şi Protip – pe parte de offset; Impression Graphics România şi Avantgarde Printing – pe parte de mediu digital şi outdoor; PlastyProd, Media Advertising şi Plora Advertising în ceea ce priveşte POSM-uri/ Roof top-uri/ proiecte speciale etc.; La Strada şi Total Promoţionale pe parte de gift-uri, fără să las vreo secundă impresia că cei pe care nu i-am menţionat nu s-ar încadra în segmentul „activi”.

Care au fost cele mai notabile proiecte de sign ale anului 2008?

Nu vreau sa par ironic, dar toate proiectele pe care Leo le executa pentru clienţii săi sunt notabile, chiar dacă vorbim de simple execuţii sau de cele mai complicate proiecte.

Dar cele mai spectaculoase proiecte gestionate de Leo Burnett?

Rooftop Stella Artois din Bucureşti şi rooftop Beck’s din Mamaia, stand prezentare produse roasted and ground DonCafe, corner interactiv L&M Smile Duel, insula Always concert Lenny Kravitz şi Herăstrău.

În contextul economic actual, care credeţi că va fi evoluţia domeniului pe termen scurt?

Poate este prematur să discutam despre o evoluţie în acest moment, chiar de criză, ţinând cont că în această perioadă, ca în fiecare an, se definitivează planurile de marketing şi se stabilesc bugete pentru anul viitor. Ce pot spune este că acei clienţi care folosesc acest canal de comunicare îl vor „utiliza” cu siguranţă şi în continuare şi, de asemenea, sunt convins că vor avea de câştigat doar aceia care vor găsi cel mai bun echilibru al triunghiului good – cheap – fast. Sunt la fel de încrezator ca inputul strategic şi inovativ al agenţiilor de publicitate va face diferenţa în proiectele de Print Production.

Există semnale de rectificare a bugetelor de promovare ale marilor advertiseri pentru anul 2009?

No comment.

Tags:

0 Comments

  1. dan mai 27, 2011

    Triunghiul despre care vorbeste Razvan Pricop nu exista cu adevarat. Toti cei care au intrat in jocul preturilor au ajuns sa fie in pragul falimentului sau sa ceara ajutor de la firma mama de-afara – culmea, sunt unii pe care chiar Razvan Pricop ii nominalizeaza in acest articol.
    Reducerea prosteasca a preturilor de productie a imbogatit agentiile si i-a facut pe clientii finali mai bogati decat sperau.
    E bine cateodata sa-ti lauzi sclavul!

    1. radu iun. 12, 2011

      Foarte corect.
      Dar uitati cum unii dintre producatorii autohtoni importanti dadeau interviuri in aceasta revista si spuneau ca vor face orice sa supravietuiasca, chiar vor aduce bani de acasa?
      De ce va mirati, asta e cultura de business din Romania.
      Intrebati inopinat 100 de proprietari de firme de productie publicitara romanesti ce inseamna p&l si veti vedea cate businessuri corecte exista. Maxim 10.
      Si hai sa nu ne mai plangem atat, nu e vina agentiilor sau a clientilor ca suntem prosti!

  2. Andrei mai 31, 2011

    Cat de profunda si plina de intelepciune este aceasta sintagma: ieftin si bun…imi „induce” (ca sa nu ies din linia articolului) o stare de buna dispozitie insotita de ridicarea parului in zona cefei, doar cand o aud…
    Asta pana cand stimabilul din articol a fost strafulgerat de geniu si a mai adaugat ceva: ‘R.A.P.I.D.’. DA, iata ca se poate, ASA DA! De asemenea oameni avem nevoie in tara asta incercata, oameni care spun lucrurilor pe nume, oameni cu viziune, bravos !
    Asadar aveam ieftin si bun pana aastazi DAR acum se adauga inca ceva… anume rapid…si gata triunghiul!
    ‘Imi vine’ asa, sa mai aduc o completare care l-ar aduce la stadiul de pentagon, dar mai bine ma abtin.

  3. StefaC iun. 14, 2011

    bun – ieftin si rapid…?
    cautati pe altul…eu nu ma prostituez!

Leave a Comment