LOADING

Type to search

Revistă complet interactivă pentru FHM Collections

Analiza

Revistă complet interactivă pentru FHM Collections

admin sept. 2, 2011
Share

Compania Bauer, care deţine marca FHM, a demarat producţia unei ediţii speciale a revistei, care va fi prima publicaţie în totalitate interactivă. Potrivit reprezentanţilor, întreg conţinutul unui supliment al revistei FHM Collections va fi conectat online prin simboluri digitale.

Ediţia fashion pentru sezonul toamnă-iarnă, care va avea 100 de pagini, este un supliment special ataşat revistei FHM, cu apariţie în luna septembrie. Aceasta încorporează o tehnologie specială, similară codurilor QR, concepută de specialiştii în marketing de la Digital Space.

Sistemul funcţionează prin aplicarea unui algoritm special pe pixelii imaginilor prin programul Photoshop, în procesul de pre-press. Fiecare imagine din revistă are un cod digital ce poate fi citit de un program realizat de Digital Space pentru smartphone-uri.

După ce este scanat, codul deschide o pagină online cu un conţinut specific imaginii citite. Astfel, dacă se scanează o pereche de pantofi, va fi afişată pagina producătorului, cu detalii despre modelul respectiv.

Pentru asocierea cu FHM Collections, pachetul va include un videoclip cu o introducere despre aplicaţia în sine, susţinută de rapper-ul american Professor Green. Compania lucrează deja pentru implementarea acestui sistem şi cu publicaţia The Telegraph, la secţiunea de călătorii. Ziarul ia în considerare ideea de a deveni complet interactiv în următoarele şase săptămani. Printre publicaţiile care vor să integreze acest sistem se numără Xbox Magazine, Xbox 360, dar şi revista Q.

„Lucrăm cu aproape toate trusturile de presă, într-un fel sau altul”, afirmă James McIntosh, directorul Digital Space.

Acesta a menţionat că tehnologia integrată diferă de QR coduri, pentru că nu alterează imaginile, iar sistemul de citire este direcţionat prin intermediul unor săgeţi. „Codurile QR nu sunt bune pentru orice fel de mediu imprimat, deoarece au un impact negativ atât asupra imaginii, cât şi a spaţiului utilizat. Sistemul Digital Space le permite utilizatorilor să interacţioneze de mai multe ori cu o singură imagine, sau chiar cu întreaga pagină. Poţi vedea un fotomodel care poartă o haină împreună cu o pereche de pantaloni şi să ai parte de interacţiuni diferite, prin care să afli de unde le poţi achiziţiona online”, completează McIntosh.

Tags:

0 Comments

Leave a Comment