LOADING

Type to search

Tetra Pak: noi efecte vizuale pentru materialele de ambalare

Design Flexo Packaging Stiri

Tetra Pak: noi efecte vizuale pentru materialele de ambalare

Romulus Cristea iun. 19, 2018
Share

Tetra Pak a lansat o suită de noi efecte ale materialelor de ambalare pentru a-i ajuta pe producătorii de alimente și băuturi să revitalizeze aspectul produselor lor.

Aceste efecte (cunoscute drept elementele artistice Tetra Pak) vor ajuta mărcile la atragerea atenției cumpărătorilor, fără a fi nevoie ca producătorul să treacă la un nou format de ambalare sau să investească în echipamente noi.
„Într-o lume în care aproape orice trebuie să fie «personalizabil», dorim să oferim clienților noștri ceva unic, pentru a-i ajuta ca mărcile lor să depășească obstacolele, ajungând, în cele din urmă, la cumpărător. Noua suită de efecte și expresii îi va ajuta pe clienții noștri să-și îmbunătățească marca fără nicio investiție suplimentară, transformând-o într-o soluție rentabilă pentru nevoile lor”, a declarat Charles Brand, vicepreședinte executiv pentru managementul produselor și operațiuni comerciale la Tetra Pak.
Elementele artistice Tetra Pak vor include: Tetra Pak Reflect – pentru încorporarea efectelor holografice pe pachet; Tetra Pak Metallized – pentru crearea unui efect metalic și Tetra Pak Craft – pentru a conferi pachetului aspectul natural de carton original cu fibre din lemn.
De asemenea, urmează să apară și alte oferte ale grupului, printre care, de exemplu, Tetra Pak Sculpt – textură în relief a suprafeței pentru o experiență inovatoare a clientului.
Toată gama de efecte va fi disponibilă pentru majoritatea formatelor de pachete Tetra Pak și va fi oferită clienților din toată lumea.
Tetra Pak este una dintre cele trei companii din Grupul Tetra Laval – un grup privat care a fost fondat în Suedia. Compania deține la nivel global 42 de fabrici pentru producția materialului de ambalat și capace, 15 centre tehnice de formare și 11 centre de cercetare și dezvoltare.

Tags:

Leave a Comment