LOADING

Type to search

Trafic intens pe www.universign.ro(II)

Analiza

Trafic intens pe www.universign.ro(II)

admin dec. 10, 2010
Share

Așa cum se arăta în încheierea materialului precedent, vizitatorii www.universign.ro provindin trei categorii: 50% dintre vizitatori vin din motoarele de căutare, 33% reprezintă trafic direct, iar 17% sunt referiri provenite din alte site-uri. Motorul de căutare cel mai des folosit este Google, care este răspunzător pentru 95% din traficul provenit din motoarele de căutare, aproximativ 32.000 vizite fiind generate de aceste căutări.

Aceste vizite au fost generate de un număr de 14.300 de cuvinte pe baza cărora s-a accesat www.universign.ro. Dintre acestea, 2500 de cuvinte reprezintă formule care s-au căutat de cel puțin 3 ori.

Prima poziție este ocupată, firesc, de denumirea site-ului: universign. 9% din traficul generat de google este provenit ca urmare a căutării după “universign”. Următoarele 10 poziții reprezintă un indicator relevant pentru publicul nou pe care www.universign.ro l-a atras pe parcursul acestui an.

Clasament cuvinte cautare:

  • leduri
  • serigrafie
  • imprimante flatbed
  • șabloane
  • oracal
  • mobilier urban
  • printere second-hand
  • tuplex
  • sablare
  • schimbarea imaginii unui oraș

Având în vedere faptul că traficul provenit din motoarele de căutare aduce în prim plan profilul unui vizitator care nu este implicat activ in domeniul producției publicitare, topul este relevant pentru deschiderea pe care o oferă site-ul către noi categorii de public, dar și pentru a observa care sunt subiectele cele mai importante pentru publicul generalist.

Dacă prima poziție nu este o surpiză, ledurile fiind o categorie a producției publicitare foarte aproape de multe categorii de clienți finali, surprinde prezența în acest top a unor nume de mărci sau de companii. Nu în ultimul rând, există formule de căutare care au adus vizitatori pe www.universign.ro care pot stârni un zâmbet: “cea mai serioasă firmă de producție publicitară”, “activitatea cea mai solicitantă într-o companie de producție” “autocolant pentru ouă” sau “câte imprimante a vândut mons medius”

Vom reveni cu topul celor mai căutate nume de persoane pe www.universign.ro

Tags:

Leave a Comment