Analiza

„Venim cu produse de calitate și cu un preț corect”

• Bookmarks: 19771


Firma MobiStamps activează pe piața ștampilelor din România, având o vastă experiență în acest domeniu. Deși are experiență de lider, ocupând prima poziție pe piața din Turcia, firma își propune, în mod realist, să fie challenger aici. Ce oportunități oferă România pentru MobiStamps ne spune managerul Adil Bora Öztürk.

De ce ați considerat oportună extinderea afacerii pe piața românească?
De ce am intrat pe piața din România? E o piață bună, unde consumul e mare, aici e o populație de peste 20 milioane de locuitori. Pe domeniul ștampilelor sunt doar doi jucători pe piață, e loc pentru un al treilea jucător. Prețurile practicate de competiție sunt destul de ridicate, astfel că avem loc și noi pe această piață. Dacă era concurența foarte puternică și prețurile erau foarte mici, nu am fi intrat.

La ce costuri se ridică deschiderea unei reprezentanțe în România? Comparativ cu Turcia este mai avantajos? De ce ați ales Galați și nu București?
Dacă știi ce anume trebuie să faci pentru a deschide o firmă în România, costurile sunt în regulă. Durează puțin mai mult decât în Turcia, dar tot e în regulă, cineva interesat mai poate aștepta câteva zile în plus, ținând cont că într-o săptămână firma se înființează. Am ales să ne facem sediul la Galați, pentru că aici am cunoștințe care m-au ajutat să demarez totul într-un timp mai scurt, am găsit un spațiu mai rapid.

La o firmă de ștampile nu contează atât de mult ca sediul să fie amplasat în centru, în București, pentru că ștampilele sunt ușoare, livrarea se face rapid, nu apar probleme de logistică.

În plus, vrem să mai facem și altceva, să intrăm pe domeniul agricol, iar acesta este un alt motiv pentru care am ales Galațiul.

Ați intrat pe o piață unde monopolul este deținut de două mari firme. Care este strategia de afaceri a Mobistamps? Cum vi se pare poziția de challenger pe o piață dominată de aceste firme?
Noi vrem să le oferim clienților produse cu un preț corect din punct de vedere al raportului calitate/preț. Avem încredere în produsele noastre, suntem lideri de piață în Turcia, nu e o problemă să fim în concurență cu aceste două firme. Credem că de acum se va schimba situația pe piața de ștampile, fiindcă am intrat noi și oferim o alternativă bună, reală, la care poate apela orice consumator din domeniu.

Doriți să rămâneți exclusiv pe acest segment de piață sau intenționați să introduceți un nou tip de ștampile, de exemplu pentru personalizarea obiectelor cu diverse imagini?
Principalul obiect pe care îl comercializăm este ștampila automată. Acesta ne asigură volum, adică vânzări mai mari. Ne vom concentra pe acestea, pentru că dorim să avem vânzări în volume mari. Noi nu facem amprente, clienții noștri fac amprente de diverse forme, culori. Imaginea se prelucrează la calculator, apoi cu ajutorul unei mașini ce lucrează cu laser se lipește folia pe ștampilă. Noi doar le oferim folia. Amprentele deosebite nu reprezintă o inovație în acest domeniu, se pot imprima diverse imagini, oricând. Inovații care ar putea apărea în domeniul nostru, al producătorilor de ștampile ar putea fi la formă, la mâner.

Și la noi se mai perfecționează formele, materialul, designul, nimic nu rămâne neschimbat, e ca în modă, trec anii și se schimbă designul, dar sistemul de funcționare pe bază de arc va rămâne neschimbat.

Dar ce aș vrea să subliniez este faptul că noi, deși am intrat pe piață după cele două mari firme de ștampile din România, venim cu produse de calitate și cu un preț corect. Astfel ne dorim să câștigăm atât noi, cât și partenerii noștri de afaceri.

Similar Posts:

19 recommended
comments icon0 comments
0 notes
771 views
bookmark icon

Write a comment...