Analiza

23 septembrie-întâlnire cu marketingul prin obiecte promoționale

• Bookmarks: 21815


Cadoul este un mijloc foarte personal și eficient de a transmite un mesaj simplu și direct. Un cadou „deschide uși” de fiecare dată, iar consumatorul este expus la mesaj un timp îndelungat. În plus, un cadou bine ales poate maximiza vizibilitatea brandului sau poate crește cifra de afaceri. Firmele pot afla impactul puternic pe care îl are cadoul trimis personal, țintit, alături de Hans Poulis, President & CEO EPPA, în cadrul seminarului La vremuri noi, strategii noi!

Când și unde?
Seminarul are loc pe 23 septembrie 2010, începând cu ora 11:00, în cadrul târgului de obiecte promoționale GIFTS SHOW.
Hans Poulis vine cu o viziune proaspătă și cu expertiză la nivel european în domeniul obiectelor promoționale, dar și cu studii de caz relevante în domeniul marketingului direct.

Public țintă
Seminarul se adresează marketer-ilor, oamenilor de PR și advertiser-ilor, precum și producătorilor și furnizorilor de obiecte promoționale din România.

TOP 5 motive pentru ca o firmă să fie prezentă la seminar

  • Hans Poulis. Un speaker de excepție, cu o experiență de peste 18 ani în domeniu, având de-a lungul carierei în portofoliu clienți precum Canon, Nike sau Philips
  • Informare asupra tendințelor pieței și aflarea de noi modalități pentru fidelizarea clienților sau a partenerilor de afaceri pe termen lung.
  • Evadare din rutină și obținerea de noi idei, utile afacerii pe care un manager o gestionează.
  • Networking. Astfel de evenimente sunt o modalitate excelenta de a socializa si, de ce nu, de a castiga clienti noi.
  • Giveaway-uri. Fiind un eveniment dedicat obiectelor promoționale, participanții vor fi răsplătiți cu cele mai inedite „cadouri”.

Înscrieri
Pentru a cconomisi timp, înscrierea individuală sau a echipei participante din partea unei firme se poate face direct pe site-ul seminarului, completând formularele online http://www.giftsshow.ro/eveniment/

Întrebări? Hans Poulis este nerăbdător să răspundă
Cei interesați îi pot scrie lui Hans la hans@euroexpo.ro și el va răspunde direct în cadrul seminarului „La vremuri noi, strategii noi!”

Cine este Hans Poulis?
În 1992, Hans și-a dezvoltat propria sa afacere în domeniu, printre clienții săi numărându-se nume ca Philips, Nike sau Canon. În mai 2009, Hans și-a vândut compania – CCO Poulis – și a devenit activ în zona de consultanță. Totodată, el a fost ales Președinte al European Promotional Product Association (EPPA), cu sediul la Haga, Olanda. EPPA (www.eppa-org.eu) este o asociație ce reprezintă 11.000 de companii din 12 țări, cu o cifră de afaceri însumând circa 13 miliarde euro.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
815 views
bookmark icon

Write a comment...