Analiza

Cererea pentru grafica de podea este în creștere

• Bookmarks: 9428


Potrivit unor studii recente realizate de InfoTrends, cumpărătorii de print digital profesional de format mare anticipează că își vor crește bugetele pentru grafica de podea, ținând cont de faptul că cererea pentru aceasta este din ce în ce mai mare. Pentru a exemplifica, Oracal, unul dintre principalii producători, la nivel mondial, de pelicule vinilice autoadezive folosite în aplicații de imprimare digitală pentru interior și exterior, a raportat o creștere constantă în volumul produselor din această categorie.

Grafica pentru podele este de obicei realizată din pelicule autoadezive din vinil, cu adezivi care se pot îndepărta ușor, fapt care le face ușor de aplicat, dar și de înlăturat. Stratul protector este realizat din laminat cu o suprafața nealunecoasă pentru a garanta siguranța oamenilor în spații în care aceștia ar putea aluneca.

Grafica de podea poate fi folosită atât ca instrument de orientare, cât și ca unul de promovare. Pentru un preț rezonabil (mai puțin de 30 RON), comercianții cu amănuntul, muzeele, teatrele, spitalele, aeroporturile și mall-urile își pot optimiza spațiul, folosind grafica de podea personalizată imprimată digital.

În ceea ce privește utilizările sale industriale, grafica pentru podele este de cele mai multe ori folosită pentru a delimita zonele de siguranță. Utilizarea acesteia pe beton lustruit sau alte suprafețe neporoase este mult mai economică decât vopsirea podelelor, atât din perspectiva costurilor, cât și a timpului.

Similar Posts:

9 recommended
comments icon0 comments
0 notes
428 views
bookmark icon

Write a comment...