Firmele de imprimare și-au arătat sprijinul față de victimele cutremurului din Haiti. Campania de strângere de fonduri inițiată de Sappi printre firmele din domeniul printului a fost un mare succes, iar cu banii adunați se va construi o școală.
În iunie 2010, pentru a ajuta familiile din Haiti afectate de cutremur, producătorul de hârtie de calitate superioară Sappi a lansat o campanie de strângere de fonduri. La fiecare tonă de hârtie livrată către clienți, Sappi s-a angajat să facă o donație de 1 euro. Fondurile erau destinate sprijinirii unui program de educare a copiiilor din Haiti intitulat “Stichting Naar School in Haiti”, program care fusese început de haitianul de origine olandeză Marijke Zaalberg în ianuarie 1999.
Dar Sappi nu s-a oprit aici și a decis să lanseze inițiativa construirii unei școli în Haiti.
Rezultatul a fost peste așteptări, firmele din industria imprimării nu numai că au cumpărat hârtie de la Sappi pentru strângerea de fonduri, dar au donat din banii proprii pentru această cauză.
Sumele adunate de către divizia de vânzări Sappi vor fi utilizate pentru construirea clădirii în care copiii haitieni vor primi o educație corespunzătoare, vor avea parte de o masă caldă și de rezerve de apă potabilă. Sappi își va ține la curent clienții cu toate detaliile despre implementarea acestui proiect prin intermediul site-ului “Idei care contează” www.sappi.com/ideasthatmatter și prin intermediul paginii de Facebook a companiei.
“Nu am fi putut ajunge atât de departe fără entuziasmul și sprijinul clienților noștri care au participat la acest proiect. Am susținut o cauză extrem de valoroasă care a mișcat sufletele tuturor. Vrem să le mulțumim celor care ne-au sprijinit și vom face tot ce ne stă în putință pentru a oferi rapoarte despre evoluția implementării”, a declarat directorul de marketing și dezvoltare al Sappi, Eric Van den Bruel.