Analiza

Două meshuri cu o suprafață totală de 2000 mp acoperă magazinul Unirea pe Aripa Splai

• Bookmarks: 20717


Începând din luna martie, două meshuri gigantice acoperă fațada Aripii Splai a Magazinului Unirea, reprezentând elementele de outdoor neconvențional ale campaniei Ursus “Care este drumul tău”.

Cele două meshuri au dimensiunile de 70x18mp, respectiv 35×18 mp și acoperă împreună o suprafață de aproximativ 2000 mp. La ora actuală este cea mai mare suprafață de mesh din București pentru o reclamă OOH.

În cadrul campaniei care va dura 3 luni, din martie până în iunie, se vor realiza proiecții dinamice pe suprafața meshului, acesta fiind primul proiect special cu proiecție și interactivitate (internet, OOH).

Imaginile proiectate sunt preluate de pe site-ul www.drumultau.ro, unde amatorii își pot descrie drumul pe care doresc să-l urmeze în viaţă si pot încărca o poză care să îl ilustreze. Cele mai frumoase „drumuri” sunt proiectate dinamic pe mesh-ul Ursus amplasat pe clădirea magazinului Unirea.

„Prin intermediul acestei campanii dorim să oferim tinerilor ocazia de a-şi spune povestea, de a împărtăşi cu noi toţi drumul lor. Suntem convinşi că fiecare dintre noi are cel puţin un proiect care, odată realizat, îţi va arăta că eşti cu un pas mai aproape de împlinirea altora noi. Ambasadorii campaniei, acum profesionişti de succes în domeniul lor, au pornit la drum având doar un vis pe care şi-au dorit să îl transpună în realitate. Iar astăzi ne servesc drept surse de inspiraţie”, a declarat Mihai Bonca, Senior Brand Manager Ursus.

Iniţiativa se bucură de sprijinul unor personalităţi cum sunt Florin Şerban, Dragoş Bucur şi Andi Moisescu.

Similar Posts:

20 recommended
comments icon0 comments
0 notes
717 views
bookmark icon

Write a comment...