Default

Fespa şi-a trimis artileria grea la Bucureşti

• Bookmarks: 17428


Rămasă în anonimat de câţiva ani, Asociaţia Română de Imprimerie Serigrafică, Tampografică şi Digitală (ARSIT&D) a ieşit la rampă pe 29 ianuarie 2010 alături de echipa Fespa (Federation of European Screenprinters Associations), organizator a celor mai importante evenimente expoziţionale şi conferinţe internaţionale pentru domeniul serigrafic şi al imprimării digitale.

Evenimentul, organizat de ARSIT&D cu sprijinul Euro Expo Trade Fairs la Ibis Hotel Parlament, a încercat să polarizeze interesul specialiştilor din domeniul serigrafic, tampografic şi al imprimării digitale pentru câteva teme şi subiecte de actualitate. Gazda întâlnirii a fost Marius Codîrlă, preşedintele ARSIT&D, împreună cu cei doi invitaţi din partea Fespa: Chris Smith – Head of Membership Services FESPA (Marea Britanie) şi Peter Kiddell – un reputat expert şi consultant al PDS Consulting Ltd. (Marea Britanie).

Deşi organizatorul ARSIT&D şi specialiştii de la Fespa au dorit o lansare în premieră pentru România a mostrarului de cerneluri şi lacuri cu efecte speciale pentru serigrafie reunite în colecţia „Sensations”, evenimentul a fost marcat de „răspunsul” industriei locale prin prezentarea de către reprezentantului Electronic Design & Consulting Group – furnizor de soluţii grafice pentru serigrafie – a propriului mostrar lansat pe piaţă de mai bine de un an. Nu la fel de „făţos” ca cel al Fespa, mostrarul prezentant de Cristina Calafeteanu a demonstrat că industria locală de profil nu este chiar în Congo…

Din punctul de vedere al participanţilor, ca şi al nostru, întâlnirea ar fi trebuit să se adreseze în principal oamenilor de creaţie ai agenţiilor şi print-buyer-ilor. Spunem acest lucru deoarece, în mare parte, reprezentanţii producătorilor din serigrafie sau ai celor din imprimarea digitală, s-au dovedit a fi la curent cu multe dintre „noutăţile” prezentate. Acest lucru nu înseamnă că prezentările celor doi vorbitori britanici nu au fost de primă mână în ceea ce priveşte alte teme – multe dintre abordări, extrem de interesante, punând un accent puternic pe implementarea conceptelor de inovaţie şi creativitate în producţie, capitole la care producătorii locali nu prea au motive de laudă – ca şi la capitolul strategii de marketing pentru propriile companii de producţie.

Despre activitatea ARSIT&D n-am reuşit să aflăm prea multe. Suntem curioşi să vedem dacă conferinţa organizată de ARSIT&D va preceda alte evenimente de profil sau va rămâne doar „o floare cu care nu se face primăvară”…

Alte imagini de la acest eveniment pot fi vizualizate şi descărcate în Galeria Foto de pe acest site.

Similar Posts:

17 recommended
comments icon0 comments
0 notes
428 views
bookmark icon

Write a comment...