Analiza

Fotocolor 3D, inscripționarea cu imagini în relief

• Bookmarks: 23913


Majoritatea obiectelor promoționale sunt inscripționate numai cu sigle și date de contact. Astfel are loc o comunicare vizuală limitată. Atip Design propune o nouă tehnică de inscripționare, Fotocolor 3D, având trei caracteristici importante: inscripționare cu imagini de o calitate fotografică, inscripționare cu printuri în relief și personalizare utilizând date variabile.

Inscripționarea folosind tehnica Fotocolor 3D ajută la comunicarea imaginii produselor, nu doar a denumirii lor. Spre exemplu, dacă se decide promovarea unui brand de bere prin intermediul unui creion ca obiect promoțional, prin noua metodă se va imprima pe corpul creionului imaginea exactă a sticlei de bere, așa cum arată aceasta la raft.

Fotocolor 3D oferă și o experiență tactilă, pentru că imaginea inscripționată prin această tehnică este în relief și se simte la pipăit. Astfel, advertiserii au posibilitatea să se adreseze nevăzătorilor prin inscripționarea obiectelor promoționale folosind alfabetul Braille.

Noua metodă dă posibilitatea inscripționării de date variabile pe obiecte. La fel ca în cazul gravurii laser, această tehnică permite imprimarea unor nume de persoane în propoziții, a unor coduri de bare sau a unor serii alfanumerice.
Cantitatea minimă inscripționată este de 100 de obiecte promoționale, iar productivitatea maximă este de 2000 de obiecte pe zi. Prețurile ating același nivel ca în cazul inscripționării prin gravură laser. Pot fi executate comenzi de pe o zi pe alta.

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
913 views
bookmark icon

Write a comment...