LG Electronics a lansat o nouă campanie digital out of home (DOOH) care rulează în piața Times Square din New York.
Elementul central al campaniei este un personaj animat care interacționează cu o gamă variată de informații: ora exactă, prognoza meteo, știri RSS, mesaje generate de pe rețelele sociale sau mesaje text trimise de către trecători. Personajul, pe numele său Gil, este un “ghemotoc” de blană de culoare roz-albă, asemănătoare unui urs koala. Gil stă în fața unui microfon și citește ultimele știri sau prognoza meteo. Din când în când împarte cu generozitate zâmbete către trecătorii din Times Square, reacționând la mesajele acestora și încurajându-i să trimită mesaje text sau “tweet-uri” pe care le afișează pe ecranul gigant. Gil a devenit în scurt timp un ambasador al bunei dispoziții din Times Square.
Campania dezvolatată de LG vine ca urmare a unei cercetări pe care compania a efectuat-o în Statele Unite, în urma căreia a rezultat că 83% dintre americani resimt lipsa știrilor cu o conotație pozitivă, iar 6 din 10 cetățeni ai Statelor Unite susțin că nu știu unde să găsească știri pozitive. Astfel, campania LG este menită să schimbe acest trend furnizând un flux continuu de știri optimiste care se potrivesc foarte bine cu sloganul mărcii: Life’s Good
Conform declarațiilor companiei producătoare, billboardul LG are integrat un sistem de redare 3D real-time, folosește un sistem CMS pentru obținerea și prelucrarea datelor, precum și un sistem de inteligență artificială care controlează modul în care billboard-ul reacționează la informațiile și mesajele primite.
Dincolo de interactivitatea inedită pe care se bazează mesajul campaniei, outdoor-ul LG reprezintă o premieră și pentru faptul că este primul billboard HD care este vizibil atât dinspre partea sudică, cât și dinspre cea vestică a unei dintre cele mai traficate zone publice din lume, oferind astfel maximum de vizibilitate.