Pierderea clienților poate distruge o afacere. De fapt, cercetările demonstrează că e nevoie de o investiție mai mare pentru a atrage un client nou, față de cât ai nevoie pentru păstrarea clienților existenți. Pentru managerii care au dificultăți și își pierd clienții în această perioadă, pe 23 iunie la Munchen, în cadrul târgului organizat de FESPA, profesorul Jan van der Veken va vorbi în cadrul seminarului European Sign Summit realizat de FESPA și ESF (Federația Europeană a Producătorilor de Semne).
Van der Veken va ține un discurs despre rolul semnelor în marketingul corporativ și în mixul de comunicare, un rol aflat în continuă schimbare. Acesta pornește de la două întrebări esențiale: cunosc producătorii de semne publicitare modul în care clienții lor corporate privesc semnele în strategia de business? Sunt conștienți clienții despre importanța semnelor pentru afacerea lor?
Jan van der Veken are o experiență de mai bine de 30 de ani în publicitate, lucrând pentru agenții ca Saatchi&Saatchi, BBDO, Publicis și Ackerman McQueen unde a fost vice-președinte al sucursalei europene a agenției, până când și-a creat propria agenție, Marcom Projects.
Expertul s-a ocupat de proiecte de comunicare integrată, de la strategie la implementare care i-au permis să lucreze pentru conturi importante cum ar fi Apple, P&G, Vittel, Renault, Six Flags, diferite linii aeriene și bănci importante, precum și instituții financiare. El a participat pe partea de marketing la lansarea Euro și la introducerea Apple în Europa. A creat, lansat și manageriat brandul INDI, cel de-al treilea furnizor de televiziune digitală din Flandra (Belgia) care a crescut în mod spectaculos în numai trei ani și a fost vândut către Telenet cu o valoare incrementală adăugată de aproximativ 80%.
Taxele de participare sunt de 245 euro pentru membrii FESPA și ESF și 345 euro pentru non-membri.
Pentru mai multe informații despre program și înregistrare puteți accesa linkul http://www.fespa.com/european-sign-summit/conference-programme.html