Interviu

Lorett Mincu: “Există tendința de a se folosi materiale cât mai ieftine, în detrimentul calității”

• Bookmarks: 26872


Deşi a inițiat abia în 2008 divizia Viscom, Antalis a reuşit să trezească interesul pieței. Probabil, tocmai vânzările înregistrate în această categorie au determinat-o pe Lorett Mincu, directorul companiei, să înceapă investiţiile pentru o nouă divizie de ambalaje.

În condiţiile unei pieţe a producţiei publicitare în scădere, Antalis îşi propune să construiască o divizie de Packaging. Cât de optimistă este situaţia pe piaţa ambalajelor pentru industria publicitară, dacă realizaţi această investiţie?
Piaţa producţiei publicitare este o ecuaţie cu multe necunoscute, un domeniu dinamic , fireşte, având directă legătură cu cererea şi oferta, însă inovaţia face diferenţa între “leader” vs. “fast-follower “. Încercăm să ne ancorăm în realitate, să ne dezvoltăm şi să adaptăm afacerea cerinţelor şi trendurilor actuale precum şi a celor viitoare, pentru că echilibrul în business nu depinde doar de o singură afacere.

Când va fi finalizată noua divizie? În cât timp preconizaţi că această divizie va aduce profit?
Anul trecut, când am decis să închiriem un spaţiu de depozitare mai mare, am luat în calcul şi necesitatea extinderii portofoliului de produse. În cel mai scurt timp Antalis îşi va face simţită prezenţa pe segmentul produselor pentru ambalare, iar câştigul urmărit este în primul rând oferirea posibilităţii clienţilor de a beneficia de avantajele conceptului « one stop shoping ».

Ce produse va distribui divizia de Packaging şi care este profilul clientului ce ar putea cumpăra de la această divizie?
Experienţa celorlalte filiale Antalis ne-a fost de mare folos în alcătuirea gamei de produse.

Pentru început vom aduce produse destinate packaging-ului industrial, hârtii kraft pentru ambalaj, folii stretch, folii termocontractibile, benzi adezive, produse care răspund cel mai bine nevoilor clienţilor nostri.

Un tipar al clientului este greu de conturat cu precizie în această perioadă, ne adresăm în egală măsură tuturor celor interesaţi.

Care au fost cele mai solicitate produse ale diviziei Viscom în 2009 şi care credeţi că este explicaţia acestei solicitări? Cum s-a modificat cererea faţă de 2008? A scăzut sau a crescut volumul vânzărilor pentru materiale de producţie publicitară?
Evenimentele politice ale anului 2009, mai exact campaniile electorale, au influenţat şi vânzările diviziei de VISCOM.

Evident, cel mai solicitat produs a fost blockoutul. Creşteri importante s-au semnalat şi la consumul de frontlit, blue back şi mesh.

Firma Antalis şi-a consolidat poziţia pe piaţă în 2009 având un trend ascendent, iar în prezent încercăm să ne adaptăm solicitărilor şi pulsului pieţei.

Divizia Viscom şi-a amortizat investiţia? Dacă nu, în cât timp credeţi că se va întâmpla acest lucru? Dacă da, ce profit aduce divizia Viscom? Ce procent din cifra de afaceri reprezintă vânzările diviziei Viscom?
Investiţiile în departamentul de Viscom încă nu s-au încheiat, se investeşte în continuare în personal, traininguri, gama de produse şi echipamente cu intenţia de a îmbunătăţi şi satisface cerinţele clienţilor. Scopul principal este de a dezvolta relaţii win – win cu partenerii noştri. Dacă anul trecut am achiziţionat un echipament de debitat materialele PVC flexibile, anul acesta, în prima jumătate a acestui an, finalizăm instalarea unui alt echipament, de data aceasta este unul de tăiat plăci.

Ce produse noi va introduce Antalis în portofoliul său pentru producţia publicitară în 2010? Cum anticipaţi că se vor modifica cererile pentru materiale de producţie publicitară în 2010?
Antalis a încheiat parteneriate la nivel european cu furnizori strategici şi vom îmbogăţi oferta cu plăcile de PVC şi PMMA destinate industriei publicitare. Evident că se aşteaptă scăderi ale cererilor de materiale având în vedere diminuarea bugetelor alocate marketingului.

Cu toate acestea există cereri în continuare pentru toate produsele, dar se exercită o mare presiune asupra preţului.

Există tendinţa de a se folosi materiale cât mai ieftine, de multe ori în detrimentul calităţii. Din acest punct de vedere, Antalis încearcă să ofere o gamă mai largă de produse pentru a putea satisface toate cererile, dar în acelaşi timp ţinem să păstrăm calitatea constantă a produselor furnizate.

Similar Posts:

26 recommended
comments icon0 comments
0 notes
872 views
bookmark icon

Write a comment...