Analiza

Omul-firmă din producția publicitară

• Bookmarks: 20 • Comments: 3771


Sondajul realizat pe www.universign.ro în perioada 9 februarie-22 aprilie a avut tema “Dacă firma dumneavoastră ar fi într-o situaţie limită, ce soluţie pe termen scurt aţi alege?”. Sondajul a relevat faptul că, în condiții de dificultate a firmelor de producție publicitară, managerii nu renunță să spere la o posibilă redresare a situației.

Firmele de producție publicitară sunt încă foarte legate de manager. Acesta, foarte probabil, a și înființat firma ce reprezintă o afacere de familie, de aceea el are interesul să o salveze cu orice preț, chiar și cu resurse proprii.

Acesta este motivul pentru care, conform sondajului, 42% dintre votanți preferă autofinanțarea, adică aducerea de bani de acasă, ce reprezintă o soluție pe termen scurt pentru conducătorii firmei, în dorința de a-și salva afacerea.

Mergând pe același fir logic este firesc ca declararea insolvenței și a falimentului să se găsească pe ultimul loc în sondajul nostru, cu 11%, respectiv 2%. Totuși, e de remarcat faptul că, în sondaj, apare o diferență semnificativă de procente între cele două soluții, relevând un aspect esențial: managerii nu mai percep insolvența ca pe o metodă de omorâre a firmei, ceea ce se petrece în mod evident în cazul falimentului, ci ca pe o posibilă metodă de salvare.

Sondajul a mai relevat că 24% dintre votanți ar alege practicarea prețurilor de dumping. Este evident că într-o situație limită unde e nevoie de soluții pe termen scurt, prima intervenție a managerului este asupra prețului. Sperând că prin ofertarea cu un preț mult sub cel al pieței, firma va câștiga o cotă mai mare de piață, soluția cea mai la îndemână nu poate fi decât practicarea prețurilor de dumping.

Interesantă este alegerea într-un procent de 21% a soluţiei de vânzare a unei părți din acțiuni, în condiţiile în care, pentru producția publicitară nu există cazuri, cunoscute, făcute publice, de vânzări de acțiuni, cu toate că, o astfel de soluție ar putea reprezenta o poveste de succes.

Similar Posts:

20 recommended
comments icon3 comments
3 notes
771 views
bookmark icon

0 thoughts on “Omul-firmă din producția publicitară

    Write a comment...