Analiza

Orașul In Bloom

• Bookmarks: 23690


Starcom și Avon Cosmetics propun o viziune înflorită și sofisticată a Bucureștiului cu ajutorul a doi binecunoscuți designeri – Carmen Secăreanu și David Sandu. Începând cu 22 octombrie, în capitală au fost amplasate 10 lucrări care subliniază într-un mod creativ câteva dintre cele mai notorii zone centrale: Teatrul Național, Piața Victoriei, Piața Charles De Gaulle, Calea Dorobanți, Arcul de Triumf, precum și zone cheie din mallurile Vitan și Plaza România. Acest demers face parte din campania de lansare a parfumului In Bloom by Reese Whiterspoon și se defășoară timp de o lună.

“Publicitatea clasică nu reușește să înfrumusețeze peisajul orașului, ba chiar dimpotrivă: de cele mai multe ori urațește sau agasează. Acesta este motivul pentru care, împreună cu Avon, am extins comunicarea parfumului In Bloom by Reese Whiterspoon într-o direcție în care advertisingul devine social”- Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom MediaVest Group

Fiecare dintre cei doi designeri a creat pentru proiectul Orașul In Bloom câte 5 obiecte, parte a unui concept unic. În timp ce Carmen Secăreanu propune o gradină înflorită în plină iarnă, David Sandu propune un concept inspirat de bijuteriile pe care le creează. Conceptul construcției realizate de Carmen Secareanu ilustrează o gradină înflorită plină de fluturi, flori și păsări albe. “Albul va avea, la nivelul pestriț al străzii, un impact vizual puternic, florile și fluturii se vor mișca în bătaia vântului, tijele de oțel se vor atinge în treacăt cu zgomot de clopot și vor da senzația primăverii, a înfloririi”- Carmen Secăreanu

David Sandu a folosit structuri geometrice din aluminiu (care simbolizează orașul), umanizate de flori colorate realizate din plexiglas. Suprafețele de aluminiu sunt ornate cu flori, astfel încât obiectele capătă sensibilitate. Bucureștenii vor descoperi cum orașul înflorește cu siluetele propuse, un joc între geometric și organic, care cu siguranță va fi remarcat, explică David Sandu.

“Împreună cu David Sandu și Carmen Secăreanu, am încercat să aducem în peisajul media un produs de promovare altfel, prin opere de artă stradale, care să înfrumusețeze orașul, amintind discret de aroma senzuală și elegantă a unui parfum cu care poți înflori în fiecare anotimp”, a declarat Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing la Avon.

Proiectul s-a bucurat de sprijinul Primăriei sectorului 1, al Anchor Group și Sugar Media.

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
690 views
bookmark icon

Write a comment...