Default

Premiul de creativitate în imprimare!

• Bookmarks: 14354


Tinerii designeri din aproape 40 de tari au prezentat aproximativ 1.250 de lucrari cu scopul de a concura pentru „Premiul de creativitate în imprimare”. Aceasta competitie internationala a fost organizata de catre fundatia Sternberg împreuna cu :output, o organizatie non-profit ce are ca scop promovarea tinerilor designeri din toata lumea. Organizatorii aşteptau din partea concurentilor ca inaintarile sa fie concepute neconventional în cadrul imprimarii, de exemplu o combinatie între tehnici diferite şi media sau folosirea unor materiale neobişnuite şi a limbajului vizual. Heidelberg online prezinta cei patru câştigatori şi creatiile lor.

Premiul de creativitate in imprimare

Posterul pentru atelierele de legare a cartilor al Giselei Noack realizat de catre Tomas Celizna şi Daniel Harding, Universitatea Yale – Şcoala de Arta Posterul a fost creat în cadrul unui atelier de legare a cartilor, tinut de catre profesoara Gisela Noack la Univeristatea Yale şi este format din patru stive de hârtie. Legarea şi perforarea stivelor variaza în prezentarea grafica şi culoare. Spectatorul este încurajat sa rupa coli individuale, rezultând astfel o schimbare continua de design a posterului.

Evaluarea juriului: Folosirea inovativa a informatiei din tipografica statica. Diversitatea combinat iilor face ca posterul sa fie o animatie interactiva.

Alte lucrari reprezentative

Bulgaria, decupare vizula realizat de catre Andrean Nechev, Univeristatea de Ştiinte Aplicate din Düsseldorf Cartea prezinta 23 de designeri de comunicare bulgari, a caror lucrare şi cuvinte reflecta limbajul vizual bulgar. Fiecare designer a creat 16 pagini dispersate în catalog. Coliile distincte sunt aşezate aleatoriu, iar când cartea este legata, de fiecare data vor aparea coperti diferite.

Evaluarea juriului: Principiul unui continut non-ierarhic este sustinut de ordinea aleatorie de legare.Rezultatul este o folosire inovativa a citatelor apartinând scenei culturale a Bulgariei şi serveşte ca spatiu publicitar pentru carte.

Cazul Straniu al Dr.-ului Jekyll şi a D-nei Hyde realizat de catre Christopher Jung şi Tobias Wenig, Academia de Arte Vizuale Leipzig.

Versiunile germana şi engleza ale cartii sunt proiectate ca volume gemene. Pozele îşi au baza într-o varietate de surse, precum literatura medicala sau reproducerea exemplelor din fotografia de început. Designul se joaca cu ideea de imagini în oglinda, de exemplu tipografica neagra pe hârtie alba şi tipografica alba pe hârtie neagra. În ambele carti tehnicile de imprimare se suprapun excelent cu continutul lor. Conceptele de ascundere şi mascare se regasesc în numele „Hyde” şi modeleaza tema principala a designului. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea aplicarii unui strat striat, tehnicilor de ştantare şi ecranare.

Plantarea florilor salbatice de paşune – Concept de ambalare pentru semintele florilor realizat de catre Valerie Rapp, Universitatea de Ştiinte Aplicate Darmstadt

Posterul, în format A0 DIN, este proiectat atât în partea din fata, cât şi în cea din spate. Include 83 de saculete separate de seminte care pot fi plantate împreuna cu ambalajul.

Evaluarea juriului: Combinatia de succes a conceptului de ambalare şi poster, fiind realizat un poster interactiv.

Similar Posts:

14 recommended
comments icon0 comments
0 notes
354 views
bookmark icon

Write a comment...