Cu toate că a fost ediția cu cei mai slabi indici de audiență evenimentul încheiat la începutul acestei luni a reușit să treacă de testul acestui an de criză. Nemulțumiții nu au fost mai mulți sau mai vehemenți decât în anii trecuți, iar rândul optimiștilor și al celor care se felicită pentru decizia de a participa nu s-a subțiat foarte tare. Cea mai des invocată nemulțumire este, totodată, resort pentru cel mai apreciat aspect al târgului: numărul de vizitatori. Dacă toată lumea a recunoscut că numărul acestora a scăzut dramatic în comparație cu ediția precedentă, majoritatea a admis că anul acesta este prima ediție în care profilul vizitatorilor a fost mult mai specializat. Expozanții s-au bucurat de un public care, chiar dacă nu și-a manifestat clar intenția de a achiziționa, măcar a reușit să îi atragă în discuții asupra unor oportunităţi viitoare.
Am încheiat participarea la această ediţie a Print&Sign cu rezultate peste cele înregistrate anul trecut. Estimăm că valoarea contractelor încheiate în perioada imediat următoare, cu cei care au viziotat standul nostru, va fi de peste 100.000 euro. Aproximativ o treime din această sumă este obţinută din oferta promoţională pe care am avut-o pe perioada expoziţiei
Corina Trascău, Grup Transilvae,
Numărul celor interesati de noul echipament lansat a fost egal cu cel al celor care au vizat echipamente din portofoliul nostru de produse care aveau reduceri de preț. Probabil că acest eveniment se va finaliza cu 2 sau 3 echipamente vândute în perioada imediat urmatoare. Cum vedeta acestei ediții, HP DJ L25500, va fi disponibilă abia de la 1 ianuarie 2010 cred ca este un rezultat bun pentru participarea noastră la această ediție.
Față de alte ediții, profilul vizitatorilor este mult mai specializat. Cu toate că numărul acestora este mai mic, odată cu el a scăzut și numărul celor care nu sunt intresați de acest domeniu. În ceea ce privește vânzările, ar trebui ca în 2-3 săptămâni să închidem 2 sau 3 contracte. Spun că ar trebui pentru că nu știu dacă finanțarea se mai obține cu aceeași ușurință ca anul trecut.
Victor Floroiu, Zexstar
Avem un instrument de măsurare foarte corect al performanței participării la târg: catalogul pe care îl distribuim numai în cadrul acestui eveniment, astfel că atunci când un client nou ne spune că are catalogul nostru știm cu siguranța care este sursa acestui potențial client.
Am reusit sa intram in contact cu clienți pe care nu reușim să îi vizităm în timpul anului.
Liviu Ionescu, Total Media
Prima zi a fost dezastruoasă. Strânsesem doar 5 cărți de vizită. Lucrurile au intrat în normal în următoarele zile așa că, per ansamblu, pot să spun ca nivelul traficului a fost mulțumitor. Cel puțin nu au mai fost gură-cască.
Am reusit sa vindem unul din echipamentele expuse. Cu toate ca discutiile se purtau de mai bine de o luna de zile cu clientul, acesta a preferat sa amane achizitioanrea echipamentului pana la data expozitiei.
Mihai Sîrbu, Total Gravura
Nu mă așteptam să fie atât de puțini vizitatori. Cu toate acestea nu regret că am decis să particip. Nu mi se pare o soluție viabilă organizarea acestui eveniment la interval de doi ani.