Default

Sistemele moderne de display-uri şi standuri expoziţionale

• Bookmarks: 17384


Participarea la expoziţii, prezentarea de produse de către agenţii de vânzări, prezentarea exponatelor în showroom, crearea de fundaluri pentru conferinţe sau declaraţii de presă, promoţiile din vitrinele magazinelor sau din rafturi, exemplifi cări grafice la şedinţe, întruniri, conferinţe etc., toate acestea necesită sisteme de prezentare şi afişare – aşa-numitele „standuri” şi „display-uri”.

Toţi aţi vizitat numeroase expoziţii şi cu siguranţă aţi simţit o dezamăgire văzând acele construcţii „standard“ – un perete în spate şi doi laterali, cu o masă şi trei-patru scaune în jurul ei, eventual cu un castron cu alune sau bomboane pentru „îmbierea“ vizitatorilor. Toate la fel, invitându-te parcă mai degrabă să ieşi la aer curat decât să începi o discuţie. De aceea, piaţa a impus apariţia structurilor „uşoare“ ce pot fi transportate uşor şi pot fi montate fără unelte sau scule speciale.

Aceste produse, denumite generic „display-uri“ (cu cele două mari clase: pop-up displays şi banner displays), au marele avantaj că pot fi folosite atât individual, cât şi pentru spaţii expoziţionale, îmbinând mai multe structuri. În general, aceste display-uri sunt simplu de transportat şi montat-demontat, în funcţie de producător şi model. Totuşi, piaţa este saturată în acest moment pentru că există peste 250 de banner-stands, mai mult de 200 de modele de roll-up-uri şi circa 100 de variante de pop-up displays.

Standurile au început să arate din nou ca purtând aceeaşi «uniformă». De aceea, s-a simţit tot mai puternic nevoia de altceva, de acel produs care poate să împlinească visul oricărui creator sau dezvoltator de standuri. Era nevoie de un concept unic care să cuprindă toate avantajele: portabilitate, versatilitate, rezistenţă, posibilitatea de a crea standuri mari sau mici, înalte sau nu, având posibilitatea de a ataşa accesorii (vitrine, rafturi sau ecrane L.C.D.) fără a pierde portabilitatea şi uşurinţa de montare. În acelaşi timp, ele trebuie să permită afişarea mesajelor şi imaginilor publicitare pe suprafeţe cât mai mari, neîntrerupte sau fragmentate de structură.

Producătorul suedez Mark Bric a reuşit să împlinească aceste cerinţe creând Ego – un concept revoluţionar şi complet nou pentru construcţii expoziţionale, standuri şi display-uri. Ego dă aripi unei idei strălucitoare – aceea de a avea un sistem expoziţional cu panouri grafice, dar care să permită mai multă creativitate şi proiecte unice, comparativ cu mult mai limitatele construcţii clasice de standuri, cu sistemele pop-up sau banner-up. Ego este unic pe piaţă fi indcă asigură beneficii unice:
– structura dispare în favoarea graficii, a mesajului care se doreşte a fi promovat, fi ind asigurată astfel cea mai bună comunicare vizuală;
– este produs folosind tehnologii de ultimă generaţie, dar rămâne un sistem extraordinar de simplu, folosind doar trei componente de bază;
– poate fi asamblat în aproape orice mărime sau confi guraţie, structura sa fiind special proiectată pentru a permite ataşarea de accesorii grele (ecrane L.C.D., vitrine, rafturi, spoturi luminoase etc.);
– Ego asigură facilitatea montajului fără a fi nevoie de vreo sculă sau unealtă;
– calitate de top, toate sub-ansamblele fi ind proiectate şi fabricate de Mark Bric (Suedia).

Ego permite proiectarea unor design-uri extraordinare de standuri expoziţionale, cu posibilitatea de a afişa suprafeţe grafice largi şi neobstrucţionate. Adică visul oricărui arhitect sau designer de standuri!

Similar Posts:

17 recommended
comments icon0 comments
0 notes
384 views
bookmark icon

Write a comment...