Analiza

Speranță vs incertitudine

• Bookmarks: 21701


Sfârșitul de an este perioada bilanțurilor și a planurilor pentru un nou început. Acum, mai mult ca niciodată, presiunea momentului este atât de mare încât, atât bilanțurile, cât și previziunile au simplitatea și concizia unui verdict. Pe scurt, despre ce a însemnat 2010 și ce va aduce 2011, în viziunea managerilor companiilor implicate în producția publicitară:

  • 1. Care a fost pentru compania pe care o conduceți cel mai dificil moment al
    anului 2010?
  • 2. Cum ați caracteriza, într-un cuvânt, anul care a trecut? Dar cel care vine?
  • 3. Care a fost cea mai mare realizare a companiei în 2010?

Dan Caloian, Algernon

  • 1. Participarea la Digital Print&Sign. Preocuparea de a ne ridica la nivelul asteptat de clienti dupa 7 ani in care nu am participat la nicio expozitie.
  • 2. 2010:Obositor. 2011: Speranta.
  • 3. Inceperea implementarii sistemului de management al culturii organizationale.

Marian Obaciu, Starcut

  • 1. Cele câteva luni în care dolarul a fost exagerat de puternic în fața
    euro ( 1,2 – 1,25 ).
  • 2. 2010: aproape dificil. 2011: aproape.
  • 3. 0(zero) concedieri.

Otto Danko, Mozaik

  • 1. Pentru Mozaik nu a existat nici un moment dificil în 2010.
  • 2. Foarte bun. Mai bun.
  • 3. Semnarea contractului de exclusivitate cu Roland DG și semnarea contractului prin care Mozaik a devenit unicul service autorizat Roland M.I. în România (musical instruments).

Marius Buiculescu, Atip

  • 1. După Fespa, a trebuit să iau o decizie importantă și riscantă pentru achiziția unor utilaje de imprimare Fotocolor 3D.
  • 2. Dacă reporterul îmi permite, o să caracterizez acest an în două cuvinte, în loc de unul.
    Anul 2010 a fost ’MAI BUN’’ decât 2009 și ‘’MAI PROST’’ decât 2011…
  • 3. Nu am concediat pe nimeni.

Viorel Verzea, Verla

  • 1. A doua jumătate a anului, datorită instabilității politice și economice.
  • 2. Anul care a trecut a fost diferit de cei de până acum într-un mod în care nu am mai dori să fie.
  • 3. Creșterea cotei de piață cu 10%

Gabi Bordeianu, Geplast

  • 1. Lipsa investițiilor și dificultatea încasării banilor din piață în lunile ianuarie și februarie au reprezentat, pentru noi, punctul critic al acestui an.
  • 2. Determinant / Promițător.
  • 3. Creșterea cotei de piață, în general, și implementarea soluțiilor Geplast în cele mai importante proiecte derulate în industria producției de publicitate din România.

Va urma

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
701 views
bookmark icon

Write a comment...