Interviu

Sunt necesare două evenimente destinate producției publicitare?

• Bookmarks: 25 • Comments: 1915


Pe lângă deja cunoscutul Târg Print&Sign, anul acesta se mai anunță un eveniment adresat producției publicitare, chiar dacă, în momentul de față, data și locația sa nu sunt cunoscute.

“Expozițiile sau târgurile pe care am dorit să le organizăm în 2010, împreună cu un terț partener, au fost un mare fiasco. Am greșit și ne-am asumat partea de vină. În 2011 dorim să organizăm pe cont propriu un eveniment, iar denumirea de târg sau expoziție, în acest nou context, este nepotrivită”, ne-a declarat Claudiu Bănaș, Director de Publicitate la Werschulz PS.

Un târg cu tradiţie şi un eveniment în stadiul de proiect

Până acum, Print&Sign a fost singura expoziție din România dedicată industriei poligrafice și producției publicitare, care s-a desfășurat în incinta Romexpo. Organizat de Euroexpo Trade Fairs, Print&Sign se va desfășura în perioada 21-24 septembrie, la Romaero Băneasa.

“Pe lângă tarife avantajoase și renumele câștigat pe parcursul anilor, când s-au organizat târguri importante, avem certitudinea că Romaero Băneasa oferă și o logistică bună, astfel încât totul să fie bine organizat”, a spus Daniela Tarsay, Deputy General Manager Euroexpo.

Pentru ediția de anul acesta, sunt rezervate deja două pavilioane, cu o suprafață totală de 9000 de metri pătrați. Spre deosebire de expoziția Digital Print&Sign, din 2010, care a fost axată doar pe industria de tipar digital și semnalistică, cea de anul acesta va avea și reprezentanți din categoriile offset și flexo.

„Vă pot spune că, deși târgul a fost lansat de doar 2 săptămâni, avem deja confirmarea de participare din partea celor mai mari jucători din piață.” – Daniela Tarsay

Târgurile Digital Print&Sign și Gifts Show au deja o tradiție de câțiva ani, iar Euroexpo este un organizator de success. Din păcate, ediția din septembrie 2010 nu s-a bucurat de o participare consistentă de vizitatori și expozanți. Au lipsit nume mari din industrie, dar s-au prezentat companii însemnate. În acest context, ce șanse are un eveniment mai mic în rândul participanților?

Directorul de Publicitate al Werschulz, Claudiu Bănaș, pare hotărât când afirmă că e dispus să mai încerce să organizeze un eveniment pentru producția publicitară.

„Avem experiența multor ani de activitate în domeniul printului și al producției publicitare. Aceasta nu a fost suficientă pentru a organiza o expoziție în anul 2010.” – Claudiu Bănaș

Întrebat ce părere are de schimbarea de locație a Tîrgului Print&Sign, Claudiu Bănaș ne-a spus: „Personal, am susținut organizarea de expoziții în complexul Romaero și de aceea consider o idee excelentă decizia celor de la Euroexpo. Există mai multe avantaje pe care noua locație le oferă. Regretul nostru este că nu am fost noi cei care am organizat prima expoziție de tipar și producție publicitară în cadrul Romaero Băneasa. Vom susține echipa Euroexpo cu experiența acumulată de noi în 2010, pentru reușita târgului Print & Sign 2011.”

Similar Posts:

25 recommended
comments icon1 comment
1 notes
915 views
bookmark icon

0 thoughts on “Sunt necesare două evenimente destinate producției publicitare?

    Write a comment...