Default

Tiparul personalizat ­ideal pentru campanii personalizate de marketing

• Bookmarks: 18690


Căutaţi oportunităţi să vă dezvoltaţi afacerea? Atunci gândiţi-vă la clienţii deja existenţi. Studiile indică faptul că 80% dintre afa­cerile noi pornesc de la clienţii existenţi. De fapt, companiile cheltuiesc 47% din bugetul pentru marketing direct pe oferte promoţionale către această bază esenţială de clienţi. De asemenea, ele dau sume uriaşe pentru producerea şi expedierea de facturi, notificări şi alte documente tranzacţionale.

Dacă doriţi să creaţi promoţii personalizate de marketing pentru cei mai importanţi clienţi şi să vă asiguraţi că aceste mesaje sunt citite şi recitite trebuie să combinaţi materia­lele promoţionale de marketing direct cu documentele tranzacţionale lunare. Baze­le de date ale companiei dumneavoastră conţin informaţii valoroase despre clienţi: istoric al achiziţiilor, preferinţe legate de produse, informaţii demografice sau durata relaţiei comerciale. Aceste informaţii sunt utilizate pentru a transmite informări lunare (factură, extras de cont, înştiinţări de plată). Acum, aceste date pot fi valori­ficate pentru a crea promoţii individuale, cu o ţintă precisă, integrate în aceste do­cumente lunare, transformând o sursă de cheltuieli într-o oportunitate de profit.

Probabil aţi aflat cât de mult contează să adăugaţi promoţii în corespondenţa comercială de rutină. Poate că aţi intro­dus deja materiale publicitare (mici pliante, foi volante etc.) în plicul cu factura. Dar, cel mai des, aceste materiale nu sunt citite pentru că sunt separate de documentul cu adevărat im­portant. Cheia este să integraţi mesajul publicitar în documen­tul tranzacţional. Până la urmă, 98% dintre utilizatori îşi citesc facturile o dată, iar 85% le citesc de două ori. Aşa că, atunci când mesaje­le promoţionale sunt combinate cu o in­formare comercială de mare importanţă, aveţi garanţia că mesajul dumneavoastrăde marketing va fi citit.

Marketingul direct este o afacere ce ia o amploare tot mai mare pe zi ce trece. Direct mailul este unul dintre cele mai promiţătoare instrumente de marketing aflate la dispoziţia companiilor, lucru pe care îl puteţi afirma de fiecare dată când vă verificaţi căsuţa poştală. În ultimii ani, specialiştii din publicitate au constatat că direct mailul trimis în scopuri foarte pre­cise, cu informaţii relevante pentru fiecare destinatar, poate fi mult mai eficient decât orice altă metodă generală de publicitate. Acest gen de comunicare transmite un mesaj la obiect, adaptat pentru a rezona cu fiecare destinatar, de la modul de adre­sare, titlu, imagini, şi până la propunerea în sine, toate putând fi personalizate cu ajutorul nostru.

Tiparul personalizat (Variable Data Prin­ting – V.D.P.), cunoscut şi ca „marketing one-to-one”, este tiparul prin care docu­mentele sunt create printr-o combinaţie de texte şi imagini variabile provenind dintr-o bază de date sau de imagini. Conţinutul materialelor dumneavoastră tipă­rite poate fi adaptat pentru a comunica la nivel personal cu fiecare destinatar. V.D.P. este mijlocul ideal pentru a realiza campanii personalizate de marketing şi de a vă aranja oferta cât mai atractiv posibil pentru a atinge ţinte foarte bine definite.

Practic, orice companie, organizaţie sau instituţie are nevoie de tipar personalizat pentru astfel de campanii de marketing, broşuri, cataloage, legitimaţii, cărţi de vizită, felicitări etc. Printre cei care utili­zează V.D.P. se găsesc companii aeriene, bănci, agenţii de publicitate, firme de lea­sing sau de asigurări, agenţii de turism, producători, importatori, distribuitori, agenţii imobiliare etc.

Asel Design
021.456.31.73-75
office@asel.ro
www.asel.ro

Similar Posts:

18 recommended
comments icon0 comments
0 notes
690 views
bookmark icon

Write a comment...