Analiza

Vitrina magazinului Hollister NYC face valuri cu proiecții audio-vizuale pe Fifth Avenue

• Comments: 14


Brand-ul Hollister este caracterizat de tot ce înseamnă California de Sud – valuri mari, surf, soare, plimbări pe dig. Când compania Hollister a extins acest concept la noua locație, recent deschisă în New York, pe Fifth Avenue, trebuia să vină cu o metodă nouă prin care să atragă atenția potențialilor clienți, dar care să mențină integritatea imaginii de brand.

Pentru realizarea acestui nou magazin s-au folosit sisteme de proiecții audio-video pentru a reda înregistrări live de pe plaja Huntington, din California de Sud, pe tot perimetrul vitrinei.

Proiectia video reprezentând un surfer care vâslește împotriva valurilor este însoțită de coloana sonoră a valurilor de ocean spărgându-se de țărm. Efectul este liniștitor, hipnotic și oferă un contrast puternic între imagini ale naturii și imaginea bulevardului Fifth Avenue, cu beton și sticlă.

comments icon1 comment
1 notes
4 views
bookmark icon

0 thoughts on “Vitrina magazinului Hollister NYC face valuri cu proiecții audio-vizuale pe Fifth Avenue

    Write a comment...