Xerox îşi îmbunătăţeşte serviciul de urmărire a nivelului de mulţumire al clienţilor săi, atât în urma instalării echipamentelor Xerox, cât şi a asigurării service-ului, pentru a putea preveni problemele cu care s-ar putea confrunta clienţii.
Dacă până acum Xerox aplica chestionare “clasice” care veneau să rezolve problemele existente, acum, prin optimizarea acestui serviciu, compania are posibilitatea să preîntâmpine aceste situaţii. Xerox realizează şi aplică un set de sondaje clienţilor săi, atât Post instalare, cât şi Post service, pentru a analiza cât de mulţumiţi sunt de produsele şi serviciile oferite de companie.
Mecanismul este simplu – utilizatorul trebuie să intre pe www.xeroxsurvey.com, să introducă un cod specific pentru service sau post vânzare şi să răspundă la câteva întrebări, care vor fi cuprinse într-un raport. În felul acesta, viteza de reacţie a companiei este mult mai mare, baza de date va fi permanent updatată, timpul alocat acestor activităţi se scurtează considerabil.
“Xerox realizează un raport general pe baza unor întrebări care ne ajută să urmărim desfăşurarea celor două activităţi: Post Service şi Post Instalare”, afirmă Ioana Bulat, PR Manager. “Programul se adresează tuturor clienţilor Xerox, indiferent de mărimea afacerii sau domeniul în care activează. Cu ajutorul sondajelor, vom putea să ne monitorizăm calitatea serviciilor şi viteza de reacţie la solicitări şi să le optimizăm permanent”, încheie ea.
Pentru Post Service, raportul se realizează o dată pe lună şi urmăreşte relaţia cu dispeceratul de serviciu, programările şi respectarea lor, timpul de reparaţie, eficienţa soluţiilor propuse, etc.
În ceea ce priveşte raportul Post Instalare, chestionarul se aplica la 30 de zile de la instalare şi urmăreşte calitatea instalării echipamentelor, performanţa acestora, calitatea facturilor şi acurateţea lor şi timpul de răspuns la o întrebare primită de la client.
(Sursă: Xerox România)