Sâmbătă seara, 27 martie, la Jet Set Events Hall din Bucureşti, cea de-a 11-a ediţie a festivalului AdPrint şi-a anunţat câştigătorii.
Alături de Ogilvy France, desemnată “Agency of Angels†şi câştigătoare a trofeului Golden Team a AdPrint 2010, trei agenţii româneşti au reuşit să urce pe scena festivalului: Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo Advertising.
Prezentă la ceremonia de premiere, echipa Print Magazin a reuşit să-i intervieveze pe câţiva dintre câştigători, membrii ai juriului şi pe reprezentatul organizatorului Millenium Communication. Vizionare plăcută.
#####video#####
Reporter – Diana Grădinaru, Mircea Enachescu – Cameraman ÅŸi montaj
Campaniile participante la AdPrint 2010 vor fi expuse publicului larg până la sfârÅŸitul lunii aprilie pe un suport neconvenÅ£ional – gardul din faÅ£a Muzeului NaÅ£ional de Artă al României.
Similar Posts:
- Interviu cu Maria Valeanu, director general Augusta Papier, la Digital Print & Sign
- Interviu cu Bogdan Vasilescu, director general Grup Transilvae, la Digital Print & Sign
- Interviu cu Otto Danko, Director Executiv Mozaik Consulting, la Digital Print & Sign
- Interviu cu Ioan Balasa, General Manager Mons Medius Consulting, la Digital Print & Sign 2010
- Interviu cu Ionut Sisu, General Manager Ad Line Solutions, la Digital Print & Sign 2010