Pentru a îmbunătăți suportul oferit clienților și pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora, companiile Esko și Corbus LLC au semnat un acord prin care își combină produsele de teaming și expertiza în servicii.
Acest parteneriat se înscrie în strategia pe care compania Esko a abordat-o în ultima perioadă, prin care dorește să construiască o rețea tot mai mare de integratori de sistem, prin parteneriate cu firme care au o prezență puternică în comunitatea de afaceri. Această strategie completează livrarea de software Esko și servicii către această comunitate și vizează proiecte de management și de management de brand, inclusiv soluții ca WebCenter și MediaBeacon. Parteneriatul cu firma Corbus are ca scop să ofere sprijin pentru integrarea soluțiilor Esko cu alte sisteme de back-end în cadrul organizațiilor.
Sistemul de gestionare a ambalajelor, WebCenter, combinat cu soluții ca MediaBeacon, eficientizează activitățile din caietul de sarcini și proiectare către producție și partajarea activelor pe toate canalele digitale. Utilizatorii pot distribui fișierele către toate părțile implicate în procesul de producție spre verificare și aprobare pentru publicarea digitală. Ultimele versiuni ale acestor pachete software sunt capabile de a vizualiza obiecte 3D, folosind un web browser standard pe un simplu computer sau un smartphone, putând fi astfel vizualizată cu acuratețe efectele de finisare pentru imprimare.
Pe lângă parteneriatele cu furnizorii, Esko a dezvoltat de-a lungul anilor bune relații cu o serie de jucători importanți din domeniul farmaceutic și îngrijire personală. Aceste companii, ce reprezintă branduri puternice, se bazează pe parteneri precum Esko și Corbus pentru a le ajuta să gestioneze proiectele lor de ambalare și de editare digitală, cu obiectivul de a menține integritatea brandului, păstrând în același timp eficiența costurilor și timpilor de producție.
„Lucrăm îndeaproape cu clienții noștri pentru a-i ajuta să depășească obiectivele propuse în afaceri. Colaborarea cu companii precum Corbus, care au, de asemenea, relații puternice cu proprietarii de brand, este un factor de multiplicare de forță, care beneficiază de întregul ecosistem creat până acum”, a spus Philippe Adam, vicepreședintele departamentului de marketing la Esko. Apurva Khanna, vicepreședinte pe vânzări și marketing la Corbus, a declarat: „Sunt foarte încântat de noul parteneriat cu Esko și sunt încrezător că sinergiile dintre cele două companii vor da posibilitatea de a crește valoarea pe care o aducem clienților noștri”.