Cristian Faur.
Rezultatele schimbărilor recente în cadrul companiei au putut fi văzute de numeroşii vizitatori materializate în maşini şi servicii noi într-un stand impresionant la Dusseldorf. Am avut onoarea de a discuta cu unul dintre membrii clubului select de iniţiaţi cu drept de decizie în această nouă şi dinamică organizaţie, Dr. Peter Conrady, cel ce ocupă funcţia de Head of Sales în cadrul manroland sheetfed.
Nu putem începe fără a menționa rezultatele de excepţie publicate anul acesta de Langley Holdings, contribuţia companiei din a cărei conducere faceţi parte la acest rezultat şi faptul că firma-mamă a anunţat că şi-a recuperat deja investiţia în manroland sheetfed. Cum s-a ajuns aici?
Să ne întoarcem înapoi în timp. Acum patru ani, în februarie 2012, Tony Langley a cumpărat manroland sheetfed. Imediat ce acest lucru s-a întâmplat, domnul Langley a venit şi a început să lucreze cu noi îndeaproape, aşa cum a făcut şi cu celelalte companii din portofoliul propriu. Aşa că astăzi suntem o companie de familie, o organizaţie foarte rapidă în luarea deciziilor. În caz că nu ştiaţi, astăzi organizaţia noastră numără circa 1600 de angajaţi. Jumătate dintre aceştia lucrează în Offenbach, în producţie, cercetare-dezvoltare, servicii ş.am.d., iar alţi 800 de colegi lucrează pe partea comercială în toată lumea, în mai mult de 40 de companii. Ne-am schimbat strategia de management în ultimii ani şi acum avem o abordare tip Mittelstand (abordare de companie de mărime medie – n.r.). Această nouă abordare a pieţei a fost posibilă graţie schimbărilor organizaţionale şi structurale.
În plus, am pus deja la punct un proces de producţie integrat, incluzând orice, de la turnătorie la asamblare, acest lucru îmbunătăţind eficienţa noastră ca organizaţie în mod semnificativ. Ne-am redus, de asemenea, foarte mult şi timpul dedicat proceselor de decizie. Nu mai avem şedinţe de consiliu de administraţie prelungite. Cei care iau deciziile pentru companie sunt o echipă foarte mică şi unită care lucrează foarte bine împreună, lucru care ne permite să luăm hotărâri foarte rapid. De exemplu, în noiembrie 2014 am prezentat împreună cu proprietarul nostru, Tony Langley, stadiul evoluţiei noastre. Am reuşit să dezvoltăm o maşină nouă în doi ani. Acest lucru ar fi fost imposibil în trecut. Această mişcare v-a făcut să vă îmbunătăţiţi procesele interne. Da. Şi ca să completez răspunsul, pot spune că astăzi facem asta în toate departamentele: suntem mult mai concentraţi pe partea de after sales, pe servicii şi pe service, în colaborare între sediul central şi speciaştii şi tehnicienii noştri. Acest lucru este valabil şi pentru organizaţiile care ne reprezintă în piaţă. Acestea sunt organizaţii foarte mici, precum cea a dumneavoastră (cea din România – n.r.), însă se pot baza pe opţiuni de service bine orientate şi foarte eficiente.Pentru al doilea an consecutiv, drupa a publicat un studiu care arată că în marea ei majoritate, piaţa noastră este optimistă. Care este atmosfera în cadrul manroland sheetfed în acest context? Împărtăşiţi acest optimism?Suntem mereu optimişti. Însă cred că noi suntem şi optimişti, şi realişti. Aş spune că aproximativ 50% din companiile din piaţă lucrează ca în trecut. Noi, cu noua organizare, suntem foarte bine adaptaţi la noile cereri din piaţă. Aşa că sunt optimist şi în această privinţă, pentru că ne-am adaptat la ceea ce vrea această nouă piaţă, care este una mai mică decât în trecut.Vorbind despre afaceri, să ne îndreptăm atenţia asupra zonei din care provenim noi, Europa de Est. Cum gestionează compania dumneavoastră provocările pe care le întâlneşte astăzi pe piaţa din această regiune?Probabil ştiţi că în trecut, cam jumătate din afacerea noastră era centrată pe tipar comercial, în timp ce cealaltă jumătate activa pe piaţa de packaging. Această situaţie s-a schimbat pe toate pieţele, deci, şi în estul Europei, desigur. Ne-am concentrat în ultimii ani pe soluţiile din zona ambalajelor. Avem maşinile potrivite pentru această industrie şi am venit cu opţiuni foarte interesante de adoptat pentru această piaţă. Gândiţi-vă la măsurarea calităţii, la ColorPilot, la sistemele de inspecţie, la automatizarea maşinilor. Ne-am concentrat pe timpi de pregătire a tiparului cât mai mici şi pe reducerea la maxim a rebuturilor şi deşeurilor. Am făcut aceste lucruri cu maşinile cu care am venit şi aici la stand. Aşa că sunt convins că satisfacem pe deplin toate cerinţele pieţei.Vedeta standului manroland sheetfed la expoziţie a fost modelul ROLAND 700 EVOLUTION. Clienţii vechi şi noi ai cunoscutului furnizor au putut vedea maşina la lucru, producând mostre pentru doritori şi demonstrând eficienţa unui sistem deosebit de performant din toate punctele de vedere, cu accent pe calitate, eficienţă, viteză şi optimizare a costurilor de producţie. Tehnologiile de ultimă oră încorporate în acest model în opt culori au demonstrat de ce manroland rămâne lider în domeniul său de activitate.Ce aţi recomanda vizitatorilor de la drupa să urmărească mai atent în acest stand impresionant cu care v-aţi prezentat aici?Vă mulţumesc pentru feedback-ul pozitiv! Noi lucrăm cu clienţii noştri prin trei canale de comunicare, pe lângă maşinile însele: avem un display de prezentare LED (pentru că noi ne întâlnim cu viitorul, aşa cum spune şi logoul drupa); apoi, avem turnul nostru de informare, pe care îl folosim şi în cadrul prezentărilor; nu în ultimul rând, avem staţii de informare, unde oamenii noştri, cu ajutorul iPad-urilor, le arată clienţilor noştri ceea ce putem face şi oferi pentru ei. Nu este vorba numai despre maşini, este vorba şi despre serviciile noastre de print sau despre reţeaua noastră de print.
Similar Posts:
- Alfred Rothlaender se retrage de la conducerea manroland Sheetfed
- manroland sheetfed, pe propriile picioare și cu vânzări conform așteptărilor
- Mirko Kern ,noul CEO Manroland Sheetfed.
- Langley Holdings preconizează vânzări în creștere pentru a doua jumătate a anului 2016
- Manroland Sheetfed, câștigător în cursa nautică „Gold Roman Bowl”