Stiri

UPM Raflatac cumpără Grafityp.

• Bookmarks: 23197


„Ne-am angajat să devenim un furnizor complet de produse și servicii în soluții grafice. Fuziunea Grafityp cu UPM Graphics accelerează creșterea noastră”, a declarat Timo Kekki, vicepreședinte senior al UPM Raflatac Films and Specials” Grafityp este o companie grafică inovatoare, cu mult know-how. Așteptăm cu nerăbdare să creștem împreună și să oferim un portofoliu de produse și mai puternic clienților noștri actuali și noi.”
Grafityp dezvoltă și produce produse grafice autoadezive, iar portofoliul său constă în filme color, filme de imprimare pentru imprimare color în format mare, laminate și folii de ambalare pentru diverse utilizări finale.Compania are aproximativ 100 de angajați și o unitate de producție în Houthalen, Belgia, plus un centru de distribuție în Marea Britanie.
Herman Bosman, proprietarul Grafityp, a adăugat: „Această achiziție prezintă oportunități semnificative de accelerare a creșterii și de creștere a valorii afacerii prin extinderea bazei noastre de clienți, a facilităților de producție și a ofertei inovatoare de produse.
„Grupul UPM împărtășește angajamentul nostru față de valorile umane și sustenabilitate. Natura complementară a celor două organizații ale noastre este cu adevărat remarcabilă și anticipăm sinergii considerabile care decurg din acest parteneriat.
„Acest acord accelerează planurile noastre ambițioase de creștere. Așteptăm cu nerăbdare viitorul promițător pe care îl va aduce această colaborare.”
UPM a declarat că vânzările sale au totalizat 2,55 miliarde de euro în T2 și 5,19 miliarde de euro în S1 – în scădere cu 3% față de S1 2023.
Massimo Reynaudo, președinte și CEO, a declarat: „În T2, EBIT-ul nostru comparabil a crescut cu 60% față de anul trecut, în conformitate cu așteptările noastre. Îmbunătățirea continuă a fost susținută de o redresare moderată pe piețele noastre de produse, precum și de o contribuție mai mare din partea fabricii de celuloză UPM Paso de los Toros din Uruguay
Privind în perspectivă, UPM a declarat că EBIT comparabil pentru întregul an 2024 este de așteptat să crească din 2023, susținut de volume mai mari de livrări, de creșterea și optimizarea fabricii de celuloză UPM Paso de los Toros și de costuri fixe mai mici.
UPM a mai declarat: „În S2 2024, EBIT comparabil este de așteptat să fie mai mare decât în S1 2024. Această îmbunătățire este de așteptat să vină în special de la UPM Fibres, cu capacitatea completă de celuloză disponibilă și nivelurile prețurilor celulozei începând de la un nivel mai ridicat decât la începutul anului.
„Nu există opriri majore de întreținere programate pentru companie în S2 2024, în timp ce S1 2024 a fost afectat de o activitate de întreținere neobișnuit de mare și de greve politice în Finlanda. Calendarul rambursărilor anuale legate de energie este de așteptat să susțină rezultatul din T4.”

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
197 views
bookmark icon

Write a comment...