Ieri s-a încheiat trio-ul târgurilor din Frankfurt, format din Ambiente, Christmasworld și Creativeworld . ,,Nici măcar greva feroviară nu a putut atenua succesul-Misiune îndeplinită! Împreună cu aproximativ 5.000 de expozanți din peste 170 de țări , 360.000 mp de standuri și 140.000 de vizitatori , acest trio de târguri comerciale de primă clasă consolidează industria bunurilor de larg consum în vremuri incerte”.- Detlef Braun, membru al Comitetului executiv al Messe Frankfurt.
Trio-ul târgului de la Frankfurt, cu atracție internațională, s-a dovedit încă o dată a fi un eveniment de frunte care oferă orientare pentru comercianții cu amănuntul și producători. “O dată pe an și numai aici, la Frankfurt! economia se află sub o presiune enormă în fața tensiunilor globale în creștere. De aceea, întâlnirile personale, noile soluții, inspirația și dezvoltarea de noi piețe de export și canale de vânzare, cum ar fi ospitalitatea și activitatea contractuală, sunt de neînlocuit”, subliniază Detlef Braun.
“Încă o dată, Ambiente, Christmasworld și Creativeworld și-a afirmat importanța imensă ca platformă de comandă pentru comerțul specializat german. Nevoia de inovații a comerțului cu amănuntul, șansa de a experimenta și de a comanda produse într-o întâlnire personală la fața locului au fost factorii cheie care au caracterizat spiritul târgului. Retailerii intră în noul an cu un vânt puternic din spate și multe tendințe de târguri comerciale”.- Christian Haeser, director general al Asociației Germane de Comerț. (HWB).
Michael Berz, președintele Asociației Germane de Comerț Culinar, adaugă cu privire la Ambiente: “Ca și alte sectoare specializate, industria sticlei, ceramicii și porțelanului se confruntă cu provocări într-un mediu economic dificil. Ambiente este un partener puternic și de încredere pentru noi aici – mai ales acum. Odată cu extinderea zonei HoReCa, târgul a dezvoltat constant segmente noi. Acest lucru deschide și mai multe oportunități de afaceri pentru membrii noștri. Ambiente oferă un impuls bun, orientat spre viitor. Asta ne dă speranță.”
Următoarea ediție se va desfășura în perioada; 07- 11 Februarie 2025.
Similar Posts:
- Târgurile de bunuri si larg consum din Frankfurt, ianuarie și februarie 2022 se vor anula.
- Ambiente-Christmasworld și Creativeworld și-au deschis porțile.
- Christmasworld, Creativeworld, Paperworld: debut cu dreptul
- Consumatori şi expozanţi mai mulţi la Paperworld 2018
- Cifre în creştere pentru Christmasworld, Paperworld şi Creativeworld
0 comments
Print